خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/12/13 - 12:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
شوشتری:

مشمول ممنوعیت کاندیداتوری 3 دوره متوالی برای نمایندگی مجلس نمی‌شوم

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: طبق قانون، مشمول اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس و ممنوعیت کاندیداتوری افرادی که 3 دوره متوالی نماینده مجلس بودند، نمی شوم.

هادی شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص اینکه وی مشمول اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس و ممنوعیت کاندیداتوری افرادی که 3 دوره متوالی نماینده مجلس بودند می شود یا خیر، گفت: رسانه ها از من به عنوان یکی از افراد مشمول این قانون یاد کردند در حالی که در دوره نهم و دهم در بهارستان برای خدمت رسانی به مردم حضور داشتم.



نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع انتخابات دوره هشتم قوه مقننه در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج برگزار و با توجه به آراء مردم به عنوان فرد منتخب برگزیده شدم اما بنا به دلایلی از سوی مراجع ذیصلاح در این حوزه انتخابیه، انتخابات مجددا برگزار شد.



وی ادامه داد: بنابراین با توجه به اینکه در دوره هشتم امکان حضور در بهارستان فراهم نشد، در دوره نهم مجددا به عنوان فرد منتخب حضور یافتم و اکنون نیز به عنوان دوره دوم در حال خدمت رسانی هستم.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: بر این اساس به نظر می رسد رسانه ها در انتشار خبر مربوط به اعلام اسامی نمایندگانی که مشمول اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی می شوند باید دقت نظر بیشتر به خرج دهند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی 12 اسفندماه مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که کاندیداتوری افرادی که 3 دوره متوالی نماینده مجلس بودند، برای دوره چهارم ممنوع شود. این مصوبه پس از تایید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و لازم الاجرا است./



پایان پیام

  • کد خبر : 275476
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار