خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/21 - 11:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو کمیسیون امورداخلی کشور در مجلس:

مسئولان برای دلجویی از بازماندگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اقدامات لازم را انجام دهند

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: همه مسئولان برای دلجویی و همدردی با بازماندگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اقدامات لازم را انجام دهند.

حسین مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بیانیه مهم ستاد کل نیروهای مسلح که بروز خطای انسانی غیرعمدی را علت سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی دانسته است، اظهار داشت: روز شنبه از جمله غم انگیزترین روزهای زندگی‌ام بود، زیرا پس از مشاهده بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح متوجه شدم بروز خطای انسانی در سقوط هواپیمای اوکراینی موثر بوده که این سقوط منجر به جانباختن تعداد زیادی از هموطنان و اتباع دیگر کشورها شده است.



نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به هموطنان عزیزم بار دیگر این حادثه را تسلیت عرض می‌کنم، بیان کرد: یکی از جانباختگان این هواپیما جوانی متخصص به نام میلاد قاسمی‌آریان از اهالی شهرستان سبزوار بوده است.



وی افزود: حداقل کاری که می‌توانیم انجام دهیم، عرض تسلیت و ابراز تاسف و عذرخواهی از تمام ملت ایران و دیگر ملت‌هایی است که هموطنان خود را در این حادثه از دست داده‌اند.



مقصودی با تاکید بر اینکه  مقصران حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی باید شناسایی و محاکمه شوند، ادامه داد: این اتفاق ناشی از خطای انسانی بوده و امیدواریم به دست فراموشی سپرده نشود و مسببان این اتفاق باید ضمن عذرخواهی، پاسخگوی خطای خود باشند زیرا خطای بزرگی رخ داده است.  قوه قضائیه استقلال خود را حفظ کند و رسالت خود را انجام دهد و برای معرفی مقصران کوتاهی نکند.



عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوه‌قضائیه به صورت خاص و جدی باید سقوط هواپیمای بوئینگ را پیگیری کند، گفت: قطعا با درایت مقام معظم رهبری و پیگیری نمایندگان مجلس، قوه قضائیه و دولت باید تلاش شود تا حق خانواده های جانباختگان ضایع نشود زیرا افراد زیادی جان باخته‌اند و خانواده‌های زیادی داغدار شده‌اند. نخبگان این کشور در هواپیما بوده‌اند و به علم و دانش این کشور و جهان آسیب وارد شده است.



مقصودی با بیان اینکه به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی از مردم عذرخواهی می‌کنم، اظهار داشت: از همه مسئولان می‌خواهم هراقدامی که برای جبران، دلجویی و همدردی از خانواده های داغ دار می‌تواند انجام شود، انجام دهند./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 293821
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار