خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 16:21
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
نوری:

جامعه جهانی جلوی تداوم جنایت‌های رژیم سفاک صهیونیستی را بگیرد/ ضرورت پرهیز کشورهای منطقه از هر گونه دیدار با بایدن

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس از جامعه جهانی خواستار جلوگیری از تداوم جنایت‌های رژیم سفاک صهیونیستی در غزه شد و بر ضرورت پرهیز کشورهای منطقه از هر گونه دیدار با رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد.

غلامرضا نوری قزلجه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در جریان راهپیمایی نمایندگان مجلس ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: جنایت های رژیم صهیونیستی از حد گذشته و نه تنها احساسات مسلمانان بلکه مردم آزاده جهان را برانگیخته است.

وی با تاکید بر اینکه وقت آن رسیده است که جامعه جهانی جلوی تداوم جنایت های رژیم سفاک صهیونیستی را بگیرد، افزود: نخستین تکلیف امروز کشورهای منطقه باید خودداری و پرهیز از هرگونه دیدار با بایدن باشد و این مهم مورد انتظار همه مسلمانان منطقه است.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس یازدهم یادآور شد: زنان، مردان و کودکان مظلوم فلسطین در بی رحمانه ترین شکل ممکن مورد ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی هستند و جهان اسلام باید با اتحاد دست این منشا شرارت را از منطقه کوتاه کنند؛ تحرکات امروز و شب گذشته کشورهای غیرمسلمان در سطح دنیا هم بیانگر این است که کل جهان از اقدامات ددمنشانه و جنایات رژیم صهیونیستی منزجر است./

پایان پیام

 

خبرنگار: رضا زلکی

  • کد خبر : 370170
آخرین اخبار