خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/14 - 13:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آزاد در پیامی در واکنش به حادثه تروریستی کرمان:

لشکریان حاج قاسم انتقام خون‌های ریخته شده را خواهند گرفت

نماینده مردم نائین در مجلس با صدور پیامی، حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، الهام آزاد نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس در پیامی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد و نوشت: معاندان و دشمنان، بدانند ملت بزرگ ایران اسلامی با اقتدا به شهدای مقاومت و تاسی به مکتب حاج قاسم به سمت فتح قله های اقتدار به حرکت خود ادامه می دهد و لشکریان حاج قاسم انتقام این خون های ریخته شده را خواهند گرفت.



 



متن پیام به شرح زیر است؛



بسم رب الزهرا (س)



«در سالروز شهادت سردار دلها شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی، یکی دیگر از فجایع تروریستی در گلزار شهدای کرمان به وقوع پیوست وخوی آدمکشی دشمنان ایران اسلامی دگر بار، نمایان شد ودهها نفراز رهروان راستین و دلباخته حاج قاسم ،شهید یا مجروح گردیدند.



اینجانب، ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه، این حادثه تلخ را به رهبر معظم انقلاب دام عزه الشریف، امت شهید پرور، خانواده های گرانقدر شهدای عزیز این فاجعه ومردم کرمان تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند سبحان ، شفا وسلامتی مجروحین عزیز را مسئلت دارم.



معاندان و دشمنان، بدانند ملت بزرگ ایران اسلامی با اقتدا به شهدای مقاومت و تاسی به مکتب حاج قاسم با صلابت وقدرت به سمت فتح قله های اقتدار در همه عرصه ها به حرکت خود ادامه می دهد و لشکریان حاج قاسم انتقام این خون های ریخته شده را خواهند گرفت.»



الهام آزاد



نماینده مردم شریف نایین وخوروبیابانکدر مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 374035
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار