خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/09/09 - 16:26
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
در نشست هم اندیشی بسیجیان قوه مقننه صورت گرفت

قدردانی از کاظم جلالی به عنوان بسیجی نمونه مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی

در جریان برگزاری نشست هم اندیشی بسیجیان قوه مقننه، از جمعی از بسیجیان نمونه این قوه و همچنین کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به عنوان بسیجی نمونه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست هم اندیشی بسیجیان قوه مقننه عصر امروز (شنبه، 9 آذرماه) به همت سازمان بسیج حقوقدانان کشور و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در محل این مرکز برگزار شد که در جریان آن حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور، مهدی بهرامیان رئیس بسیج سازمان حقوقدانان کشور، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل و جمعی از بسیجیان قوه مقننه و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.



به گزارش خانه ملت، بعد از ایراد سخنرانی اصلی دادستان کل کشور و رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور، از خانواده های شهدای حادثه تروریستی مجلس و جمعی از بسیجیان نمونه قوه مقننه با اهدای لوح تقدیری، قدردانی به عمل آمد.



گفتنی است همچنین از کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان بسیجی نمونه تقدیر شد و وی از دادستان کل کشور لوح تقدیری دریافت کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 291891
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار