خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/14 - 09:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
کاظمی:

قانون جدید انتخابات ریاست جمهوری تلفیقی از طرح نمایندگان و لایحه دولت است

عضو کمیسیون وشوراها و امورداخلی مجلس یازدهم گفت: قانون انتخابات ریاست جمهوری با استفاده از طرح‌ نمایندگان و لایحه دولت اصلاح می شود.

سید حمید رضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: این قانون حاصل سه طرح از نمایندگان و لایحه دولت است، در این راستا کمیسیون شوراها کارگروهی تشکیل شده داده و خروجی آن ادغام طرح ها و لایحه دولت بود. 



وی ادامه داد: کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس در حال اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری است که اصلاحات این قانون با تلفیقی از لایحه و طرح های نمایندگان انجام می شود، قانون اصلاح شده انتخابات ریاست جمهوری در نوبت صحن قرار دارد/



عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به اینکه در حال حاضر اصلاح قانون انتخابات شوراها در دستور کار کمیسیون قرار دارد، تصریح کرد: پنج الی شش ماده از قانون انتخابات شوراها برای بررسی باقی نمانده که بعد از بازگشت نمایندگان از حوزه های انتخابیه با پایان بررسی در نوبت کار صحن قرار می گیرد.



وی در باره زمان بررسی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نزدیک است اصلاح قانون انتخابات مجلس به زمانی دیگر موکول شد./



پایان پیام 



 

  • کد خبر : 305828
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار