خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/08 - 15:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عزیزی:

شاهد جلوه‌گری اندیشه‌های ناب انقلاب در نهم دیماه بودیم/ دشمن شناسی مهمترین پیام حضور مردم

نایب رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: جریان شناسی، دشمن شناسی و تشخیص حق از باطل توسط ملت سرافراز ایران، مهمترین پیام نهم دی ماه برای جهانیان بود.

ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه، گفت: جریان شناسی، دشمن شناسی و تشخیص حق از باطل توسط ملت سرافراز ایران، مهمترین پیام نهم دی ماه برای جهانیان بود.



نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس، تصریح کرد: در واقع جریان انقلابی و دلدادگان انقلاب و رهبری نشان دادند سرمایه های نظام اسلامی هستند و مسیر حق و باطل را به خوبی تشخیص می دهند.



وی با اشاره به اینکه حماسه نهم دی ماه زمینه بصیرت، آگاهی و رشد جامعه را نشان می دهد، ادامه داد: بر همین اساس مشاهده شد که مردم با شناخت خود از انقلاب وارد عرصه میدان شدند و با جریانی که در تلاش بودند به ارزش های انقلاب ضربه بزنند، مقابله کرده و آنها را به عقب راندند و اندیشه های ناب انقلاب اسلامی را جلوه گر کردند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه مردم در این روز نشان دادند در دفاع از ارزش‌ها و مقدسات خود به هیچ عنوان در برابر بدخواهان و دشمنان این سرزمین کوتاه نمی‌آیند، افزود: به عبارتی اجتماع عظیم مردم در این روز نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و موجب یأس نظام سلطه شد.



نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد این حماسه ملی تجلی و نماد حضور مردم در صحنه بود تا انقلاب اسلامی استمرار یابد./



پایان پیام

  • کد خبر : 334647
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار