خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/01/20 - 22:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ساعدی مطرح کرد:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در قلب ملت ایران است

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در قلب ملت ایران بوده است و قطعا با این کار ترامپ سبب محبوبیت بیشتر این نهاد در بین مردم کشورمان شده است.

قاسم ساعدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدام غیرقانونی ترامپ مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این اقدام ترامپ که یک حرکت نابخردانه است را محکوم می کنم.



وی افزود: ترامپ با این کار خود ثابت کرده است که یک دیوانه به تمام معنا به شمار می رود در واقع ترامپ ارگانی را تروریست خوانده است که در تمام این سال های اخیر خود همه فکر و ذهنش مبارزه با تروریست ها بوده است و بیشترین شهید را هم در این راه تقدیم اسلام کرده است.



 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه به دنبال احقاق حق بوده است



نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه به دنبال احقاق حق بوده است و برای دفاع از مظلومین عالم همه توان خود را به کار می بندد؛ قطعا این حرکت ترامپ هم به سبب ضربات سنگینی است که سپاه به نوچه های و دست پروده های ترامپ در منطقه وارد کرده است.



عضو فراکسیون ولایی مجلس اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در قلب ملت ایران بوده است و قطعا با این کار ترامپ سبب محبوبیت بیشتر این نهاد در بین مردم کشورمان شده است.



هویت ترامپ برای جهانیان روشن شده است



وی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبب سرنگونی داعش و گروه های تکفیری در منطقه شده است لذا در آینده هم در مقابل زورگویان و استبدادگرایان جهان خواهد ایستاد بنابراین وقتی که ترامپ نمی خواهد کسی علیه تفکر پلیدش مقابله و قیام کند دست به این اقدام زشت و بی عقلانه خود می زند و سپاه را تروریست می خواند البته ناگفته نماند که هویت ترامپ برای جهانیان روشن شده است و دیگر کسی اهمیتی به این فرد بی ثبات نمی دهد.



نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه تصریح کرد: در حقیقت آمریکا با این اقدام غیر قانونی خود نسبت به تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، نشان داد که فریادهای آنها مبنی بر مقابله کردن با تروریست جهانی یک ادعای پوچ وواهی است و با این حرکت چهره واقعی خود را برای همه جهانیان نمایان کرده اند./



پایان پیام

  • کد خبر : 277648
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار