خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/03 - 16:13
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
برزگر ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران:

سپاه حافظ و پاسدار نظام اسلامی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه نهادی مردمی و انقلابی است که با وجود تحریم آمریکا حافظ و پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

شهروز برزگر کلشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسدار انقلاب اسلامی هستند، این نهاد از تمام ارکان انقلاب اسلامی اعم از مجلس، دولت و بدنه اصلی نظام حفاظت و پاسداری می کند.



اقدامات سپاه در منطقه نیز آمریکایی ها را عصبانی کرده است



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با یادآوری تحریم سپاه از سوی آمریکا، تصریح کرد: دولتمردان آمریکا با نظام جمهوری اسلامی مخالف هستند و هر نهاد وابسته به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را نه تنها تحریم می کنند بلکه اقدامات خصمانه و ظالمانه علیه آنها به عمل می آورد.



وی افزود: نیروهای سپاه و نهادهای انقلابی که در بطن مردم هستند و به مظلومان کمک می کنند همیشه مورد خشم و خصم آمریکا قرار گرفتند. آمریکا نیروهای سپاه پاسداران که در شرایط سخت و بحرانی کنار مردم هستند را تحریم کرده است. این نهاد در روزهای بحرانی همراه دولت و ملت بوده و صدای آزادی و استقلال جمهوری اسلامی را در بین مردم زنده نگاه داشته است.



برزگر با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران در منطقه، گفت: اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه نیز آمریکایی ها را عصبانی کرده است زیرا بسیاری از کشورها از فعالیت آنها الگوبرداری کردند. نیروهای حشد الشعبی و بسیج مردمی برگرفته از جریان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که یک خیزش ضد آمریکایی و ضد استکباری را به راه انداخته‌اند. از این رو دولتمردان آمریکایی سپاه را به عنوان یک نیروی تروریستی قلمداد می کنند.



افزایش ارزش و اعتبار سپاه در داخل و سطح منطقه با وجود تحریم



این نماینده مردم در مجلس دهم عنوان کرد: دولتمردان آمریکایی علاوه بر اینکه سپاه را نیروی تروریستی معرفی کردند، فرمانده سپاه قدس را ترور کردند اما جنایات امریکا بدون پاسخ نمانده و نخواهد ماند. آمریکایی ها تلاش بسیاری برای کم رنگ کردن سپاه در منطقه و جهان کردند اما هیچ گاه به اهداف خود نمی رسند زیرا سپاه نیروی قدرتمند جمهوری اسلامی است.  



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا نه تنها با تحریم سپاه و قرار دادن آن در لیست سیاه از شأن و اعتبار سپاه در داخل کشور و منطقه کم نکرد بلکه ارزش و اعتبار این نهاد مقدس در داخل و سطح منطقه‌ای و بین‌المللی افزایش پیدا کرده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 297042
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار