خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/11 - 10:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سفیر ایران در عمان:

سفر روسای مجالس ایران و عمان را در دستور داریم/ همکاری های پارلمانی مقوم روابط بین‌دولت‌ها

سفیر کشورمان درعمان با اشاره به سفر گروه های دوستی پارلمانی دو کشور در در دستور کار است، گفت: سفر روسای مجالس ایران و عمان را در دستور داریم.

علی نجفی خوشرودی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در توضیح همکاری های پارلمانی ایران و‌عمان، گفت: با توجه به مراودات مردمی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان، طبیعتا پارلمان ها به عنوان نمایندگان مردم‌و‌ همکاری پارلمانی نقش بسیار مهم و‌موثری در مناسبات دو جانبه دو‌ کشور دارد. این ارتباطات در سطح روسای مجالس، گروه های دوستی پارلمانی و هیات های پارلمانی از سال های گذشته وجود داشته است.



سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان، افزود: در همین راستا رؤسای مجلس ایران و عمان سفرهایی به مسقط و تهران داشته‌اند و این ارتباطات بین روسای مجلس شورای عمان و‌ مجلس شورای اسلامی ایران هم در دستور کار است.



وی در ادامه اظهار کرد: سفر گروه دوستی پارلمانی ایران و عمان نیز در دستور کار داریم  البته در همین مدت حضورم در سفارت ۲ هیات پارلمانی از ایران به عمان سفر داشتند و بعد از سفر گروه دوستی، سفر در سطح روسای پارلمان ها را تنظیم خواهیم کرد.



سخنگوی سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای تصریح کرد: توسعه همکاری های پارلمانی مقوم روابط دو‌جانبه ایران ‌عمان و‌همکاری های بین دولت ها خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 360843
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار