خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/14 - 16:32
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
بیاتی در تشریح نشست کمیسیون امور داخلی کشور مجلس:

زمان‌بندی اخذ مجوز برای تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی‌ها مشخص شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از بررسی طرح تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی‌ها و تعیین زمان بندی اخذ مجوز مربوطه خبر داد.

ولی الله بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی،گفت: مواد 4 و 5 طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی ها با حضور کارشناس مرکز پژوهش ها و دستگاه های اجرایی ذیربط بررسی شد.



نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ماده 4 این طرح در خصوص اخذ مجوزها بود که در آن  زمان بندی 20 روزه پیش بینی شده است.



سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بررسی لایحه اساسنامه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز از دیگر دستورکارهای نمایندگان در هفته جاری بود.



وی تصریح کرد: این لایحه با حضور مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، رییس شورای عالی استان ها و دیگر کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت؛ با توجه به دغدغه افراد در خصوص احتمال کاهش اختیارات شورا و غیره، مقرر شد مجددا این لایحه در کارگروه تخصصی کمیسیون مورد  بحث و تبادل نظر قرار بگیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 372608
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار