خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/20 - 19:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن:

ملت شریف ایران با ایستادن پای کار نظام، دشمنان را دلسرد خواهند کرد

عضو هیأت رئیسه مجلس معتقد است دشمن با فضاسازی‌های رسانه‌ای در صدد از بین بردن یکپارچگی میان مردم است اما ملت ایران علیرغم همه مشکلات پای کار نظام ایستاده‌اند از این رو مسئولان نیز وظیفه سنگینی در قبال آنها بر دوش دارند.

علیرضا سلیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تأکید بر اهمیت حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال که با ایام برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان همزمان شده است، گفت: حضور پرشور مردم شریف کشورمان در این راهپیمایی، باعث می شود دست دشمنان از کشور کوتاه شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه انتخابات امسال را بسیار سرنوشت ساز دانست و افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیش درآمدی بر حضور آنها در انتخابات اسفند ماه است که باعث دلسردی دشمن شده و تمام طراحی ها و توطئه های آنها را ناکام می گذارد.

وی اضافه کرد: پیام روشن ملت ایران در این راهپیمایی این است که علیرغم مشکلاتی که در حوزه های مختلف در داخل کشور داریم، مردم ایران هیچگاه پشت نظام و رهبر خود را خالی نکرده و پای کار آن ایستاده اند تا در نهایت این شکوه حضور به نفع همه ما تمام شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه دشمن با فضاسازی های رسانه ای تلاش دارد تا یکپارچگی میان مردم را از بین ببرد، خاطرنشان کرد: در این میان مسئولان وظیفه دارند هرچه بیشتر نسبت به خدمت به مردم و ایفای وظایف خود کوشا باشند تا ملت ایران که همواره از دستاوردهای انقلاب اسلامی حمایت کرده اند، در رفاه و آرامش زندگی کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 375906
فاطمه رضایی
خبرنگار

فاطمه رضایی

آخرین اخبار