خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/21 - 11:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس:

خنثی‌سازی تحریم‌های چهل‌ساله دشمنان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی محسوب می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد عبور از تحریم ها و خنثی سازی دسیسه های چهل ساله دشمنان مهمترین دستاورد انقلاب محسوب می شود.

ابوالفضل حسن‌بیکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت با اشاره به ضرورت یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر، گفت: به جرات می توان اذعان کرد عبور از تحریم ها و خنثی سازی دسیسه های چهل ساله دشمنان مهمترین دستاورد انقلاب محسوب می شود.



نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع با شروع انقلاب مردمی کشورمان، آمریکایی ها به طور یکجانبه اقدام به تحریم ملت ایران کردند اما طی چهار دهه شاهد شکوفایی در عرصه های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی هستیم.



وی با اشاره به دستاوردهای نظامی کشورمان، ادامه داد: همگان می دانند که رژیم پهلوی فقط به عنوان انبار تسلیحات ایالات متحده در منطقه محسوب میشد و هیچ فردی توانایی استفاده از تجهیزات بدون حضور مستشاران خارجی را نداشت.



این نماینده مردم در مجلس دهم در این زمینه افزود: این مهم در حالیست که امروزه اکثر تجهیزات نظامی کشورمان توسط نخبگان و مهندسان ایرانی و در داخل کشور طراحی و تولید می شود که تولید هواپیمای نظامی صاعقه از جمله این موارد است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین امروزه موشک های بومی توانسته تهدیدهای نظامی دشمنان را از کیان اسلامی و مرزهای ایران دور نگه دارد که از دیگر دستاوردهای انقلاب محسوب می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 295327
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار