خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/15 - 12:24
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
نماینده مردم شوش در مجلس:

حماسه حضور مردم، همیشه دشمن را ناکام گذاشته است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دشمن همواره  تلاش می‌کند که دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را کمرنگ نشان دهد که خوشبختانه بینش و آگاهی مردم تمام این حرکت‌ها را خنثی می کند.

سید راضی نوری در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به لزوم حضور گسترده و پرشور ملت در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از شروع انقلاب تاکنون با کینه توزی ، ایجاد توطئه و فتنه همیشه در پی ضربه زدن به انقلاب هستند.



بزرگترین پشتیبان یک نظام و حکومت حضور مردم است



وی افزود: دشمن همواره  تلاش می‌کند که دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را کمرنگ نشان دهد که خوشبختانه بینش و آگاهی مردم که همانطور مقام معظم انقلاب فرمودند به رشد بالای سیاسی رسیده اند،تمام این حرکت‌ها را خنثی می کند.



این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه بزرگترین پشتیبان یک نظام و حکومت حضور مردم است، مطرح کرد: مردم علی رغم تمام مشکلات معیشتی در صحنه حاضر می شوند؛ به نظر من این حضور برای حفظ نظام است. یکی از مطالبات بحق مردم حل مشکلات اقتصادی است بایستی در رأس کارهای همه مسئولان قرار گیرد.



بیشتر بخوانید:





نماینده مردم شوش و کتوند در مجلس افزود: امروز مهم‌ترین پشتوانه یک حکومت و نظام، حضور مردم در صحنه است که آمریکا از آن می ترسد. در تأیید تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی امسال، باید بگویم که هرسال این حضور حماسی تر و پرشکوه تر بوده است.



 











سید راضی نوری


 



نباید از راهپیمایی  22 بهمن به نفع انتخابات استفاده کرد



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: حضور مردم در تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس ،برگزاری پرشکوه تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ، حضور در راهپیمایی های هرساله 22 بهمن و حضور در انتخابات های مختلف و سایر عرصه ها ؛همه گواهی بر پشتیبانی ملت ایران از نظام خود دارد و دشمن را طی این 41 سال ناکام گذاشته است.



نماینده مردم درمجلس با بیان اینکه ملت ایران در طول 41 سال مشارکت های سیاسی داشته اند که نشان می دهد نظام جمهوری اسلامی از نظر مشروعیت یکی از قوی ترین نظام های بین المللی است، مطرح کرد: انتخابات مسئله جدی و مهم کشور است،اما نباید از راهپیمایی های  22 بهمن به نفع انتخابات استفاده کرد،این کار ظلم به اصل نظام است.



بحران اشرافی‌گری  واقعی است



نوری با بیان اینکه حضور پرشور مردم وظیفه مسئولان را سنگین‌تر شدن می کند و تاکید کرد: در مقابل این مردم ،مسئولین بایستی ضعف‌های خود را اصلاح کنند، کار خود را جهادی انجام دهند،کارهایشان را مضاعف انجام دهند.حضور مردم بزرگترین پیام را به ترامپ و تمام کسانی که با نظام معاند هستند، دارد. فراموش نکنیم که بیعت مردم با رهبری بیعت مادی نیست بلکه معنوی است تا مقدماتی برای ظهور امام زمان(عج) باشد.



عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهارکرد: نارضایتی مردم از فشار اقتصادی و بی‌عدالتی است. وقتی مردم می‌بینند که فلان مسئول با خودرویی خاص جابه‌جا می‌شود یا در جایی خاص با امکاناتی خاص زندگی می‌کند، از مسئولین دور می‌شوند، این بحران اشرافی‌گری و فاصله مردم و مسئولین است. اگر مردم ببینید که مسئولین از جنس خودشان هستند مطمئناً امیدواری‌شان نسبت به مجموعه مسولان بیشتر خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 295108
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار