خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/11/22 - 21:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حماسه ۴۰ سال حضور

حماسه 22 بهمن امسال تاکید مجددی بر حفظ استقلال و آزادی ایران بود

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان اعتقاد دارد مردم ایران امروز به تمام دنیا گفتند که حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برایشان از هر مولفه ای مهم تر است.

ناصر شریفی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و بازتاب جشن چهل سالگی انقلاب در رسانه های خارجی، گفت: امروز سراسر ایران شاهکاری از طیف حضور اقشار مختلف مردمی در مراسم جشن انقلاب بود که هیچگاه تکرار نخواهد شد.



نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران امروز به تمام دنیا گفتند که حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برایشان از هر مولفه های مهم تر است، اظهار کرد: در واقع برخی افراد و تحلیلگران خارجی چندی پیش مطرح می کردند که فشارهای اقتصادی موجب کم رونق شدن مراسم 22 بهمن امسال خواهد شد اما مردم پاسخ قاطع و شفافی به این افراد دادند.



وی با اشاره به اینکه نباید فراموش کرد جشن انقلاب هر سال توسط مردم و کاملا خودجوش برگزار می شود که امری قابل تامل است، ادامه داد: در واقع شاید بتوان گفت برگزاری جشن های استقلال طلبی در کشورها به امری فرمایشی تبدیل شده اما در ایران مردم با حضورشان مفهومی دیگر از استقلال طلبی و مقاومت را به نمایش می گذارند.



عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان با اشاره به اینکه حضور مردمی بینظیر در مراسم 22 بهمن 97 هوشمندی و درک سیاسی ملت ایران را نشان داد، تصریح کرد: باید اذعان کرد افرادی همچون ترامپ و بولتون امروز شاهد نقش برآب شدن همه نقشه هایشان بودند زیرا آنها تصور می کردند که مردم از انقلابشان خسته شده اند اما افزایش حضور مردمی همراهی آنها با نظام اسلامی را نشان داد.



عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در دهه پنجم انقلاب باید موانعی که بر سر راه پیشرفت کشور وجود دارد سریع تر برطرف شود، خاطرنشان کرد: در واقع برای تحقق همه آرمان های انقلاب باید گام های اساسی بیشتر برداشته شود که نیازمند همراهی سه قوه است./



پایان پیام

  • کد خبر : 273814
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار