خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/01/12 - 14:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حیدری:

حفاظت از مرزها هوشمند است/ اشراف اطلاعاتی در نقاط صفر مرزی با استفاده از پهپادها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروزه حفاظت از مرزها هوشمند شده و بر این اساس، اشراف اطلاعاتی در نقاط صفر مرزی با استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی، پهپاد، سیستم های هوشمند و غیره حاصل می شود.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص وجود امنیت کامل و پایدار مبتنی بر دانش و فناوری در مرزهای کشورمان، گفت: با توجه به تجارب جنگ تحمیلی، نیازمندی های کشورمان در حوزه دفاعی به خوبی و کامل پیش بینی شده است.



نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس حوزه دفاعی و حراست از مرزهای سرزمینمان مبتنی بر اطلاعات علمی تبیین شد.



وی با اشاره به اینکه وجود امنیت در حریم کشورمان تابع مسائل علمی است، ادامه داد: در واقع اکنون نیروهای شجاع ارتش، سپاه و مرزبانی با بهره گیری از تجهیزات بروز و کارآمد در مرزها حضور دارند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عبارتی حفاظت از مرزها هوشمند شده و بر این اساس مشاهده می شود که اشراف اطلاعاتی در نقاط صفر مرزی با استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی، پهپاد، سیستم های هوشمند و غیره حاصل می شود.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متعاقبا باید اذعان کرد بر اساس آمادگی یاد شده در مرزها، با هر گونه تهدید نیز بهنگام برخورد می شود.



به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که امنیت کامل و پایداری مبتنی بر دانش و فناوری در مرزها وجود دارد، گفت: در تمامی مرزهای کشور، رصد و پایش مکانیزه انجام می‌شود و مسیر موفقیت و سربلندی با تبعیت از شهدای والا مقام و در رکاب ولی امر مسلمین طی می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 339338
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار