خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/16 - 13:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
صادقی با اشاره به تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی:

حضور میلیونی مردم، یک یوم‌الله دیگر را برای تاریخ انقلاب رقم زد

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد:حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، یک یوم‌الله دیگر را برای تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد.

محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور میلیونی مردم در شهرهای مختلف به ویژه در تهران در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش، اظهار کرد: این حضور پرشکوه یک "یوم‎الله" برای تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی این حضور را نشأت گرفته از عمق عشق و علاقه مردم به سردار شهید سلیمانی دانست و گفت: نحوه شهادت مظلومانه سردار سلیمانی و همرزمانش خون مردم را به جوش آورد و یکی از بی سابقه ترین تشییع پیکرها در طول تاریخ رقم خورد.



وی ادامه داد: این حضور پرشکوه و حماسی موجب شد که اتفاقات تلخ آبان‌ماه ترمیم شود و امروز شاهد بودیم که مردم با سلایق مختلف به صحنه آمدند و یکبار دیگر با تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر معظم انقلاب پیام‌های مهمی به بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران صادر کردند.



صادقی با بیان اینکه پیام این حضور در داخل وحدت و انسجام ملی است، یادآور شد: در بعد بین المللی نیز حضور مردم نشان داد که هرچقدر تهدید علیه کشور بیشتر شود، مردم بیشتر با یکدیگر منسجم می‌شوند و شور و شعور انقلابی  همگان را علیه دشمن خارجی برانگیخت.











محمود صادقی


 



آمریکا هیچ غلطی نمی‎‌تواند انجام دهد



وی با یادآوری اینکه حس و حال و  شور مردم، امروز مانند روزهای نخست پیروزی انقلاب بود، افزود: امروز در حین مراسم تشییع خبرنگار فرانسوی از من سئوالی پرسید که واکنش شما به تهدید ترامپ درباره حمله به 52 نقطه ایران چیست که پاسخ دادم همانطور که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب فرمودند، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد.



عضو فراکسیون امید یادآور شد: با این شور انقلابی به وجود آمده در میان مردم، قطعا تهدید آمریکایی‌ها بی اثر خواهد بود و روحیه جبهه مقاومت برای اخراج ذلت‌آمیز آمریکایی‌ها از منطقه را دوچندان خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 293619
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار