خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/24 - 15:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
همایون هاشمی:

مرحوم امینی فرد جز سرمایه‌های ارزشمند مجلس بود

مراسم بزرگداشت محمد نعیم امینی‌فرد نماینده فقید مردم ایرانشهر با حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، مراسم بزرگداشت محمد نعیم امینی‌فرد، نماینده فقید مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت و آشار و عضو کمیسیون بهداشت و درمان و تلفیق بودجه 99 مجلس شورای اسلامی یکشنبه ۲۲ دی‌ماه در مسجد مجلس شورای اسلامی برگزار و همچنین امروز (سه شنبه ۲۴دی ماه) مراسمی از سوی کمیسیون بهداشت و درمان، وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد.



مرحوم امینی فرد جز سرمایه‌های انسانی ارزشمند مجلس بود



همایون هاشمی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت محمد نعیم امینی‌فرد، گفت: کمیسیون بهداشت یکی از موثرترین عضو خود را از دست داد و برای از دست دادن ایشان بسیار متاثر هستیم، مرحوم امینی فرد جز سرمایه‌های انسانی ارزشمند کشور بود.



نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مرحوم امینی فرد بسیار مسلط به مباحث تخصصی و تاثیرگذار در مسائل مهم ملی و کشوری بود، افزود: ایشان امورات و مباحث مربوط به حوزه انتخابیه را با دلسوزی پیگیری می کرد و علاقمند به خدمت به مردم و از مقبولیت خوبی در کمیسیون و مجلس برخوردار بود.



رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس شورای اسلامی، افزود: مرحوم امینی فرد متخصص چشم بود که در برخی بیمارستان‌های تهران و زاهدان و ایرانشهر به مداوای بیماران به ویژه بیماران بی بضاعت می‌پرداخت.



برگزاری مراسم بزرگداشت نماینده مردم ایرانشهر با حضور اعضای کمیسیون بهداشت مجلس



نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، در پایان، تصریح کرد: مراسم بزرگداشت مرحوم امینی فرد ظهر امروز با حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان، مسئولان وزارت بهداشت و مقامات لشکری و کشوری در مسجد جامع سعادت آباد تهران برگزار می‌شود. همچنین برای آن عزیز سفر کرده، غفران الهی و برای خانواده معزز و سایر بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند سبحان مسئلت دارم ./



پایان پیام

  • کد خبر : 294094
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار