خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/07 - 12:13
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
پژمانفر:

حاشیه سازی برای مجلس، نمایندگان را از مسیر حل مشکلات مردم منحرف نمی کند

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس تاکید کرد: اقدامات مجلس در حل مشکلات مردم در واقع مهمترین پاسخی است که می توان به دشمنان، حاشیه سازان و تخریبگران داد و مجلس بنا ندارد خود را دچار حاشیه ها کند.

نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تخریب‌های اخیر و حاشیه سازی برای مجلس یازدهم، گفت: مردم مهمترین سرمایه و بالاترین پشتوانه برای کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده اند که در مسائل مختلف و بحران ها توانسته اند تهدید های متعددی که متوجه کشور بود را به فرصت تبدیل کنند.



نماینده مردم  مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پشتوانه مردمی بالاترین سرمایه در پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و در مراحل مختلف بوده است، ادامه داد: دشمن در این مدت بعد از شناسایی این ظرفیت، بشترین تلاش را کرد تا بتواند این ظرفیت را خنثی و از کشور سلب کند.



وی تاکید کرد: دشمن تلاش می کند بتواند به شکلی پشتوانه مردمی که بعد از انتخابات مجلس یازدهم در کشور گرفت، را خنثی کند، چرا که در حال حاضر وضعیتی به عنوان یک نقطه امید در کشور شکل گرفته است؛ در نظرسنجی ها اعلام می شود مجلس توانسته است در ایجاد پشتوانه جدی برای افزایش اعتماد در کشور نقش آفرینی کند.



این نماینده مجلس بیان کرد: دشمن تلاش می کند اعتماد شکل گرفته را از بین ببرد، آنها همواره به دنبال بهانه تراشی هستند که گاهی به دلیل بی توجهی افراد در داخل، این بهانه به دست دشمن می افتد. امروز ممکن است خودرو یا واکسن دستاوزیر آنها قرار گیرد؛ مسائلی که جای این اندازه هجمه را ندارد.



پژمان فر در ادامه گفت‌وگو با خانه ملت گفت: توزیع واکسن آنفولانزا در مجلس با این هدف به صدر اخبار می آید تا بتواند مجلس را از مسیر خود منحرف کند، معتقدم همکاران در مجلس نباید به سنگ اندازی جریان های معاند داخلی و خارجی بپردازند و تمام تمرکزشان باید به مسائل جاری کشور باشد. پرداختن به مسائل حاشیه ای  به ایجاد مشغولیت ذهنی فایده ای ندارد.



وی تاکید کرد: اقدامات مجلس در حل مشکلات مردم در واقع مهمترین پاسخی است که می توان به دشمنان داد و مجلس بنا ندارد خود را دچار حاشیه ها کند.



رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اظهارداشت: تلاش مجلس این است موضوعاتی که معشیت مردم، اقتصاد کشور و اشتغال جوانان با آن گره خورده را در دستورکار خود قرار دهد. مطمئنم این نوع رفتار پاسخ جدی به این حاشیه سازی ها خواهد داد، چنین پاسخی باعث می شود که حاشیه سازی ها نتواند مجلس را از انجام وظایف اصلی اش باز دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 305431
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار