خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/11/16 - 11:22
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
مازنی:

جریان اصلاح‌طلب یا اصولگرا با قحط رجال مواجه نیستند/ اصولگرایان اگر درس گرفته باشند دوبار از سوراخ تفکرات احمدی نژادی گزیده نمی‌شوند

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه در جریان اصولگرایی یا اصلاح طلبی قحط رجال نیست، گفت: اگر اصولگرایان از دولت 8 ساله گذشته درس گرفته باشند بعید می دانم از یک سوراخ دوبار گزیده شوند.

احمد مازنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به احتمال قدرت گرفتن مجدد جریان اصولگرایی در عرصه سیاست بعد از دولت دوازدهم، گفت: اعتقاد دارم شرایط کشور طوری است که باید از ائتلاف با اصولگرایان معتدلی که از فضای تند قبل از سال 92 وارد فضای عاقلانه شدند و کمک کردند تا کشور در مسیر عقلانیت بیشتری قرار بگیرد حمایت کنیم.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در این بین باید اذعان کرد که هر چقدر نیروهای معتقد به نظام، اندیشه امام (ره)، قانون اساسی و سیاست های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به یکدیگر نزدیک تر شوند و اختلافاتشان را در قابل جلسات رسمی و غیر رسمی و به صورت چهره به چهره مطرح کنند به نفع کشور است.



وی ادامه داد: بر این اساس اینکه گفته شود فردی در دولت فعلی موقعیت بهتری نسبت به دولت قبلی پیدا کرده و چنین موضوعی باعث شده جریان اصلاح طلب دیگر نفوذی نداشته باشد درست نیست زیرا اصلا جریان اصلاح طلب برای گرفتن پست وارد این ائتلاف نشده بود بلکه برای نجات کشور به میدان آمد.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: شرایط کشور اقتضاء می کند بر باور مذکور باشیم؛ همچنین واقعیت هایی که در رابطه با دولت آقای روحانی می شناسیم نیز اقتضاء می کند که روی این موضع پافشاری کنیم لذا موضوع قیاس دولت دوم اصلاحات با دولت دوم آقای روحانی و طرح چنین بحث هایی را مطلوب نمی دانم.



جریان اصلاح‌طلب یا اصولگرا با قحط رجال مواجه نیستند



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه آیا اصولگرایان چهره جدیدی برای انتخابات آتی دارند یا خیر، اظهارکرد: هنوز انتخابات 98 مربوط به مجلس شورای اسلامی پیش رو است و بعد نوبت ریاست جمهوری می شود اما باید اذعان کرد که کلا در فضای سیاسی کشور و در جریان اصولگرایی یا اصلاح طلبی قحط رجال نمی بینم و نیروهای امتحان پس داده هستند که می توانند مطرح شوند و حتی امکان معرفی چهره های جدید نیز وجود دارد.



اصولگرایان اگر درس گرفته باشند دوبار گزیده نمی‌شوند



مازنی در رابطه با اینکه آیا امکان تکرار شانسی که جریان اصولگرایان در پایان دولت اصلاحات با چهره ای مثل احمدی نژاد آورد وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: امیدواریم که چنین هوسی به سرشان نزند که بخواهند به هر قیمتی به قدرت برسند زیرا هم اکنون معلوم است که چه آسیب هایی از آن 8 سال دیده ایم.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال اگر از همین رفتاری که از وی سر می زند درس گرفته باشند بعید می دانم انسان عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 230714
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار