خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/11 - 14:29
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
کوثری:

نتانیاهو در حدی نیست که ایران را تهدید کند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نتانیاهو باید به باتلاق غزه نگاه کند و ببیند چگونه در مقابل مردمی در محاصره دچار سردرگمی شده و با وحشی‌گری و کشتار می‌خواهد خود را از آن نجات دهد، نتانیاهو در حدی نیست که ایران را تهدید کند.

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تهیدات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: این ادعا ها برای عرض اندام کردن در مقابل ایران و محور مقاومت است، آنها در حدی نیستند که نگرانی ای در دل مجاهدان و مبارزان ایجاد کنند.



وی افزود: نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه آمریکا هم در مقابل اراده و قدرت جمهوری اسلامی توان مقابله ندارند، به نتانیاهو توصیه می کنم به باتلاق غزه نگاه کند و ببیند چگونه در مقابل مردمی در محاصره در جغرافیایی کوچک و محدود دچار سردرگمی شده و با وحشی گری و کشتار می خواهد خود را از آن نجات دهد، بخاطر همین افسران صهیونیستی در اوج استیصال دچار بیماری های روانی و وحشت شده اند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: جبهه مقاومت بر اساس تصمیم خود وارد صحنه مقابله با اسرائیل شده است، ما هیچگاه پشتیبانی و حمایت آموزشی و علمی جبهه مقاومت را رد نکرده ایم اما این جریانات در تصمیم ها و عملیات ها مستقل هستند. /



پایان پیام

  • کد خبر : 373858
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار