خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/11 - 09:31
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

توسعه روابط ایران ومصر معادلات اسلامی- عربی را تغییر می‌دهد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:به صورت هوشمندانه در تعاملات منطقه ای و اسلامی بر اساس منافع ملی در حال حرکت هستیم و بازسازی روابط با مصر نیز در همین چارچوب است.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، و در خصوص تحولات اخیر روابط ایران- مصر پس از ۴۳سال، گفت: ما در دور اخیر تلاش کردیم روابط خود را با کشورهای منطقه و کشورهایی که دارای مشترکات با آن هستیم، تقویت و بازسازی و گسترش دهیم و مصر نیز یکی از کشورهایی است که در این قاعده قرار می‌گیرد.



نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: به صورت هوشمندانه در تعاملات منطقه ای و اسلامی بر اساس منافع ملی در حال حرکت هستیم و این موضوع عمق استراتژیک و قدرت منطقه ای مارا افزایش می دهد.



نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد:هیچ کدام از کشورهای استکباری از بازسازی روابط ایران و مصر خوشحال نیستند و تمام تلاش خود را برای برهم زدن توافقات و تعاملات به کار گرفته اند و این نشان می‌دهد مسیر ما و هدف ما به دسترسی انتخاب شده است و توسعه روابط ایران ومصر معادلات اسلامی عربی را تغییر می‌دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 373808
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار