خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/11/10 - 17:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
میرزایی‌نکو:

تغییر در شاکله شورای عالی سیاستگذاری نیاز به پارلمان اصلاح‌طلبان را رفع می‌کند

عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد با توجه به تغییراتی که در هیات رییسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاحات انجام می شود عملا نیاز به پارلمان اصلاح‌طلبان نیست.

قاسم میرزایی نیکو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص ایده راه اندازی "پارلمان اصلاح‌طلبان"، گفت: با توجه به تغییراتی که در هیات رییسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاحات انجام می شود عملا نیاز به پارلمان اصلاح‌طلبان نیست.



نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: هم اکنون رایزنی در خصوص موضوع مذکور در حال انجام شدن است و به نظر می رسد ترکیب و شاکله در حال تغییر است.



وی با اشاره به اینکه باید به سمت فعالیت حزبی حرکت کنیم، ادامه داد: بر این اساس می توان اذعان کرد حزب باید قدرت یابد، خواستگاه و اعضاء داشته باشد و البته در صحنه حضور باشد.



این نماینده مردم در مجلس دهم در خصوص جزئیات طرح پارلمان اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه پیش‌بینی شده حداقل ۵۰ حزب رسمی اصلاح طلب که دارای پروانه فعالیت هستند، در این طرح شرکت کنند، تصریح کرد: تا زمانی که کوچک ها کنار هم باشند خاصیت عمیق ندارند لذا حتما باید احزاب را تقویت کنیم؛ می توان گفت که چنین موضوعی همان جبهه است که در زمان انتخابات انجام می شود زیرا حزب کارکرد خاص خودش را دارد.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حزب قانونی بوده و دارای دبیرکل، هیات است و می تواند نمایندگی مردم را داشته باشد؛ حتی در موضوعاتی مانند شفاف سازی و رانت ها در انتخابات جایگاه اصلی خودش را داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 229897
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار