خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/07 - 17:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس:

تداوم راهبرد فشار حداکثری آمریکا در حوزه پهپادی ایران محکوم به شکست است

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس اعتقاد دارد تداوم راهبرد شکست خورده فشار حداکثری ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی خصوصا در حوزه دفاعی و نظامی راه به جایی نخواهد برد.

جلال رشیدی کوچی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با پشت پرده تحریم های ضدایرانی وزارت خزانه داری آمریکا با محوریت مقابله با قدرت دفاع بازدارندگی پهپادی کشورمان، گفت: دشمنان همواره تلاش می کنند نقاط قوت ایران را تحت الشعاع قرار دهند تا از این طریق به کشورمان آسیب بزنند.



نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی در این زمینه، اظهار کرد: توانمندی پهپادی و موشکی ایران امروزه زبانزد عام و خاص در دنیا است لذا ایالات متحده از این ظرفیت هراس دارد.



وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی بیش از چهار دهه تحت تحریم های گسترده آمریکا قرار داشته است، ادامه داد: بر این اساس دکترین نظامی کشورمان طوری تدوین و طراحی شده که هیچ وابستگی به خارج از کشور نداشته و کاملا بومی است.



این نماینده مردم درمجلس یازدهم افزود: بنابراین تداوم راهبرد شکست خورده فشار حداکثری ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی خصوصا در حوزه دفاعی و نظامی راه به جایی نخواهد برد.



عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان باید یادآور شد با توجه به همکاری های مشترک ایران، روسیه و چین شاهد تغییرات اساسی در معادلات منطقه ای و جهانی خواهیم بود لذا تحریم های مذکور نمی تواند در مقابل چنین همگرایی اثرگذار باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 359220
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار