خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/15 - 14:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
علیزاده برمی:

تحریم ایران به بهانه حمایت از حماس ژست سیاسی است/ آمریکایی‌ها در باتلاق غزه گیر کرده‌اند

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در باتلاق غزه گیر کرده‌اند، گفت: تحریم ایران به بهانه حمایت از حماس ژست سیاسی است.

علی اکبر علیزاده برمی در گفت و گو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تصویب طرح ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا، گفت: ایالات متحده جهاد اسلامی فلسطین را یک سازمان تروریستی می‌داند در حالی که کاخ سفید خودش تروریست پرور است و چنین اقدامی نشان دهنده استاندارد دوگانه غرب در مواجهه با این پدیده است.



نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمریکایی ها در باتلاق غزه گیر کرده اند؛ آنها از طرفی می خواهند اسرائیل را حفظ کنند و از طرف دیگر می خواهند از شر بنیامین نتانیاهو خلاص شوند زیرا فقط برایشان هزینه داشته است.



وی با اشاره به اینکه صهیونیست ها و آمریکایی ها دچار استیصال شده اند، ادامه داد:در واقع مشاهده می شود که جریان مقاومت پایگاه های آمریکایی را مورد حمله موشکی و پهپادی قرار داده اند و از طرفی با هدف قرار دادن منطقه ایلات، مهم ترین منطقه ورود سوخت و غذا به سرزمین های اشغالی را تهدید کرده اند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم در این راستا، افزود: این تحریم ها فقط گرفتن ژست ابرقدرتی است زیرا جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف تحت شدیدترین حمایت ها قرار دارد؛ در واقع بیان تحریم ایران به بهانه حمایت از حماس، نمی تواند کارایی داشته باشد.



عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید فراموش کرد این روزها وزیر خارجه آمریکا در منطقه رفت و آمدهای متعددی دارد زیرا می خواهند شرایط سیاسی را پر تنش کنند اما مشاهده می شود که مجبور شدند جمع بندی مذاکرات خود را از طریق مقامات عراقی به رهبر انقلاب منتقل کنند زیرا می دانند که جریان مقاومت پیروز این میدان است./



پایان پیام

  • کد خبر : 371067
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار