خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/15 - 14:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نوش آبادی با اشاره به اقدام اخیر مجلس نمایندگان ایالات متحده:

تحریم ایران و گروه‌های مقاومت، گستاخی و روش استبدادی به سبک آمریکایی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اقدام نمایندگان ایالات متحده برای اعمال تحریم‌ و محدودیت علیه جمهوری اسلامی و گروه‌های مقاومت گستاخی و روش استبدادی به سبک آمریکایی ها است.

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تصویب طرح ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا، گفت: سیاستمداران ایالات متحده در راستای اجرای به اصطلاح قانون پیشگیری تأمین مالی بین‌المللی حماس، درصدد اعمال تحریم‌ و محدودیت علیه جمهوری اسلامی و گروه‌های مقاومت هستند.



نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام نمایندگان ایالات متحده گستاخی و روش استبدادی به سبک آمریکایی ها است، اظهار کرد: آمریکایی ها هراس دارند که رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای اسلامی، عربی و دیگر کشورهای دنیا تحت تحریم قرار بگیرند از این رو از خلاء سیاستی این کشورها استفاده کرده و طرح یاد شده را مطرح کرده اند.



وی ادامه داد: آمریکایی ها خودشان را مدعی حقوق بشر می دانند اما شریک جرم صهیونیست ها در قتل عام و نسل کشی مردم غزه هستند از این مجامع حقوق بشری باید مقامات سیاسی کاخ سفید و نمایندگان این کشور را تحت تعقیب قرار دهند تا مجازات شوند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همگان می دانند که اگر آمریکا به صهیونیست ها کمک نمی کرد، اکنون شاهد نابودی رژیم اسرائیل بودیم لذا اقدام اخیر نمایندگان ایالات متحده در راستای حمایت از رژیم شکست خورده صهیونیست ها تلقی می شود.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان باید اذعان کرد اقدام مذکور نشان می دهد سیاسیون و مقامات آمریکایی به خواست مردم کشورشان نیز هیچ اهمیتی نمی دهند؛ در واقع طی روزهای اخیر شاهد تجمعات گسترده برای محکومیت جنایات صهیونیست ها و تاکید بر برقراری آتش بس در غزه در ایالت های متعددی بودیم اما این اقدام خلاف خواسته ساکنان این کشور است./



پایان پیام

  • کد خبر : 371068
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار