خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/06 - 15:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
مطهری با اشاره به اظهارات وزیر خارجه درباره مذاکره با آمریکا مطرح کرد

تاثیر موضع‌گیری هوشمند ظریف بر تحولات داخلی آمریکا

علی مطهری گفت: موضع وزیر امور خارجه درباره مذاکره با آمریکا بر تحولات داخلی آمریکا تاثیرگذار خواهد بود زیرا ترامپ را در مقابل دموکرات‌ها قرار می‌دهد.

علی مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با یادآوری اظهارات وزیر امور خارجه ایران درباره مذاکره با آمریکا و پاسخ ترامپ مبنی بر رد پیش‌شرط رفع تحریم‌ها برای مذاکره، گفت: پیشنهاد آقای ظریف به معنی تصمیم برای مذاکره با آمریکا نیست، خصوصاً امروز که ترامپ در واقع قاتل سردار سلیمانی و ابومهدی و یاران آنهاست.



وی افزود: این پیشنهاد بیشتر برای اثرگذاری در داخل آمریکا و اروپاست. در واقع این موضع وزیر خارجه ، ترامپ را در مقابل دموکرات‌ها قرار می‌دهد. دموکرات‌ها به رئیس‌جمهور خود گوشزد خواهند کرد که ایران مخالف تعامل و مذاکره نیست اما تو حاضر به مذاکره و حل و فصل مسائل با ایران نیستی.



نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما می‌دانیم که ترامپ حاضر به برداشتن تحریم‌ها نخواهد شد اما موضع‌گیری وزیر امور خارجه کشورمان در تحولات سیاسی آمریکا تاثیرگذار خواهد بود.



مطهری یادآور شد: به نظر می رسد سیاست ما باید دفع الوقت تا زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باشد تا انتقاد دموکرات‌ها به ترامپ ادامه یابد و تا آنجا که ممکن است ترامپ در دور بعد پیروز انتخابات نشود./



پایان پیام

  • کد خبر : 294686
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار