خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/29 - 12:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
با صدور بیانیه‌ای؛

نمایندگان اقلیت‌های دینی حمله رژیم صهونیستی به کلیسای تاریخی ارتدکس در غزه را محکوم کردند

نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی، تاکید کردند: بمباران کلیسای تاریخی ارتدکس غزه رو سیاهی رژیم اسرائیل را بیش از پیش نمایان ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  نمایندگان اقلیت های دینی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای در محکومیت حمله به کلیسای تاریخی ارتدکس غزه، خواستار موضع گیری و ورود سازمان های بین الملل به این موضوع شدند تا ضمن احقاق حق مردم فلسطین، مسببین این اتفاق مجازات شوند.



متن بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس به شرح زیر است: 



به نام خداوند یکتا و بی همتا



حمله های کور رژیم صهیونیستی به غزه با هدف نابودی تمامی فلسطینیان از هر دین و قومی را در بر می گیرد.



آن ها حل هر مسئله مربوط به مردم فلسطین را در پاک کردن صورت مسئله می بینند و بدینسان نه بیمارستان برایشان اهمیت دارد و نه معبد و مسجد و کلیسا و صد البته مردم بی گناه.



به زعم آنان زندگی و بودن در غزه خود گناهی نابخشودنی است، پس پناه گرفتن در هیچ مکان مقدسی واجد حرمت نیست. بمباران روز گذشته کلیسای تاریخی ارتدکس یونانی در غزه رو سیاهی رژیم اسرائیل را بیش از پیش نمایان ساخت.



ما نمایندگان جوامع ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی؛ ضمن محکومیت این اقدام ددمنشانه و غیرانسانی از تمامی سردمداران دینی و سیاسی دنیای مسیحیت انتظار موضع گیری و عمل به واجب در این خصوص را داریم و از سازمان های بین الملل می خواهیم تا با ثبت چنین اقدامات رذیلانه ای به وظایف خود در راستای احقاق حق مردم فلسطین و مجازات مسببین، اقدام عاجل نمایند./



پایان پیام

  • کد خبر : 370245
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار