خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/16 - 16:31
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
فیضی:

برگزاری انتخابات نماد مردم سالاری دینی است / تخصص افراد به تشکیل مجلس قوی کمک می‌کند

عضو مجمع نمایندگان اردبیل در مجلس اعتقاد دارد انتخابات در کشورمان نماد مردم سالاری دینی است و مشارکت مردم در این عرصه به جمهوریت و اسلامیت نظام معنا و مفهوم می دهد.

محمد فیضی زنگیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در خصوص سخنان رهبر معظم انقلاب در راستای تشکیل مجلس قوی از سوی مردم، گفت: انتخابات در کشورمان نماد مردم سالاری دینی است و مشارکت مردم در این عرصه به جمهوریت و اسلامیت نظام معنا و مفهوم می دهد.



نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر، سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تخصص نمایندگان می تواند به تشکیل مجلس قوی کمک شایانی کند، اظهار کرد: بر این اساس مردم پیش از انتخاب کاندیدای خود، باید به نتیجه انتخابشان فکر کنند؛ در واقع باید ارزیابی کنند فرد منتخبشان در مجلس می تواند در کمیسیون های تخصصی کارآیی داشته باشد یا خیر.



وی با تاکید بر اینکه شجاع بودن و جسارت برای نظارت در حسن اجرای قوانین از مولفه های نمایندگی مجلس محسوب می شود، ادامه داد: در این بین پیگیری مطالبات و خستگی ناپذیری از دیگر مولفه های مهم برای انتخاب نماینده قوه مقننه است.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: مردم باید توجه داشته باشند جوان بودن کاندیداها می تواند به تشکیل مجلس قوی کمک کند زیرا فعالیت نماینده قوه مقننه زیاد بوده و نیازمند قدرت و جسارت جوانی است.



عضو مجمع نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی چند روز آینده دانش، مهارت، سابقه افراد کاندیدا در معرض آراء مردم قرار می گیرد از این رو امیدواریم مردم منتخبان اصلح را روانه بهارستان کنند.



به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی چندی پیش در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی را دو آزمون بزرگ ملت ایران خواندند و با تبیین خصوصیات نامزدهای شایسته مجلس، حضور پرشور و آگاهانه همه مردم در انتخابات ۲ اسفند را در حل مشکلات داخلی و بین المللی مؤثر برشمردند و تأکید کردند: هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید در پای صندوق رأی حضور یابد تا عزم و اقتدار ملی ایرانیان بار دیگر به منصه ظهور برسد.



حضرت آیت الله خامنه‌ای انتخابات را از بعد کلی، اساسی ترین مسئله کشور دانستند و افزودند: اقتصاد، فرهنگ، پیشرفت علمی و مسائلی از این قبیل بسیار مهم است اما اساس همه این مسائل انتخابات است چرا که اگر انتخابی عمومی، قوی و درست انجام شود، همه مشکلات به‌تدریج حل خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 295186
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار