خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/16 - 10:34
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
برزگر کلشانی:

بحران کرونا چهره خشن نظام سرمایه‌داری را برای افکار عمومی جهان فاش کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است بحران کرونا باعث شد چهره واقعی دنیای غرب نشان داده شود.

شهروز برزگر کلشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تشکر از کادر درمان که در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا فعالیت می کنند، گفت: دولت جمهوری اسلامی نسبت به سایر کشورها در بحث مقابله با کرونا بسیار موفق تر عمل کرده و حجم بالایی از بهبودیافتگان را به خود اختصاص داده است.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفتار جمهوری اسلامی نسبت به بیماران کرونایی بسیار متفاوت با سایر کشورها است، اظهار داشت: در کنار آن مردم نیز در این شرایط به کمک آن دسته از هم وطنان خود شتافته اند که در شرایط شیوع ویروس کرونا مشاغل خود را از دست داده و به لحاظ معیشتی دچار مشکل شده اند که نمونه این اقدامات نیز در هیچ کجای دنیا قابل مشاهده نیست.











شهروز برزگر کلشانی در بازدید از غرفه خبرگزاری خانه ملت


وی بر همین اساس تصریح کرد: در طرف مقابل، کشورهای اروپایی و کشورهایی که مبتنی بر نظام سرمایه داری، لیبرالی و نئولیبرالی اداره می شوند، مبنای خود را سود و زیان مالی قرار داده و ارزش های انسانی برای آنها جایگاهی ندارد.



برزگر کلشانی در ادامه با بیان اینکه هر کس در کشورهای غربی پول و قدرت داشته باشد، خدمات درمانی دریافت می کند، عنوان کرد: این همان روی خشن نظام سرمایه داری است که انسان را به عنوان یک کالا دیده و تا زمانی که برای او فایده داشته باشد، خدمات دریافت می کند و کسانی که صرفا مصرف کننده باشند از اولویت خارج می شوند که نمونه آن تفاوتی است که میان جوانان و سالمندان در این کشورها گذاشته می شود.



این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: آنها شهروندان خود را به عنوان یک برده دیده و از آنها به عنوان ابزار استفاده می کنند و این موضوعی است که شهروندان این کشورها و افکار عمومی جهان به تازگی به آن دست یافته اند.



وی در ادامه با بیان اینکه کشورهای غربی اکنون به شهروندان خود نیز رحم نمی کنند چه رسد به شهروندان سایر کشورها، گفت: این در حالی است که انسان در اسلام از زمانی که روح در او دمیده می شود تا زمانی که از دنیا می رود، ارزش داشته و به همه به یک چشم می نگرد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم جنایاتی که آمریکا و کشورهای اروپایی سال ها در حق کشورهای دیگر صورت می دادند حال درباره ملت کشور خود صورت می دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 297449
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار