خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/26 - 11:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نماینده چابهار در واکنش به حادثه تروریستی پاسگاه مرزی راسک:

ایادی استکبار و مزدوران منطقه‌ای به هدف خود در سیستان و بلوچستان نمی‌رسند

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس با تاکید بر اینکه تیر بانیان حادثه تروریستی پاسگاه مرزی راسک به سنگ خورد، گفت:  استان سیستان و بلوچستان شرایط ملتهبی را تجربه کرده اما بازخورد حادثه تروریستی اخیر باعث ایجاد اتحاد و انسجام بین اقشار جامعه جهت محکومیت چنین اتفاقات تلخی شده است.

معین الدین سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به حادثه تروریستی پاسگاه مرزی راسک که منجر به شهادت چند تن از مرزبان کشورمان شده است، گفت: دشمنان ملت ایران برای برهم ریختن شرایط کشور کاملا هدایت شده توسط استکبار جهانی برنامه ریزی و عمل می‌کنند و مشخصا وحدت بین شیعه و سنی را هدف قرار داده اند و برنامه ریزی های متعددی دارند.



نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی، افزود: متاسفانه کشور پاکستان قادر به کنترل حفره‌های امنیتی که در مرز ایجاد می‌شود، نیست. استان سیستان و بلوچستان طی مدت اخیر شرایط ملتهبی را تجربه کرده اما بازخورد حادثه تروریستی پاسگاه مرزی راسک و شهادت فرزندان میهن باعث ایجاد اتحاد و انسجام بین اقشار جامعه جهت محکومیت چنین اتفاقات تلخی شده است.



وی با تاکید بر اینکه تیر بانیان حادثه تروریستی پاسگاه مرزی راسک که مشخصا سردمداران استکبار جهانی هستند به سنگ خورده و به هدف خود نرسیده‌اند، عنوان کرد: هوشمندی مردم و نیروهای امنیتی بیشتر از گذشته نیاز است،  فضای استان باید فضای توسعه و کار باشد و هرگز اجازه ندهیم حرکاتی نظیر این حادثه فاصله‌ای بین صفوف مردم ایجاد کند.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محکومیت کامل این حادثه تروریستی تلخ از طرف همه اقشار استان سیستان و بلوچستان فضا را برای معاندین و دشمنان ملت ایران تنگ‌ می‌کند، گفت: پس از این حادثه که جا دارد به خانواده شهدا و ملت ایران از دست دادن بهترین فرزندان این سرزمین را تسلیت عرض کنم، شاهد هستیم تمام مردم استان به شدت این اقدام را محکوم کردند و حتی متولیان حقوق بشر غربی و مراجع بین المللی مانند شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز نتوانستند بی تفاوت باشند و حداقل برای حفظ ظاهر نیز این حادثه را محکوم کردند.



سعیدی تاکید کرد: این اجماع بین المللی، ملی و استانی باعث می‌شود تیر ایادی استکبار و مزدوران منطقه‌ای آنها در سیستان و بلوچستان به هدف ننشیند./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 373143
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار