خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/20 - 10:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس:

اقوام و مذاهب مختلف در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تجلی‌بخش اقتدار ایران خواهند بود

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس معتقد است حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن زمینه‌ساز حضور همه‌جانبه در انتخابات 2 اسفند مجلس یازدهم خواهد بود.

علی کرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در آستانه روز 22 بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با اربعین سپهبد شهید سلیمانی نیز مصادف شده است، گفت: به همه اقشار، گرایش ها، مذاهب و قومیت ها تأکید می کنیم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن هرچه پرشورتر و باشکوه تر شرکت کنند.



نماینده مردم خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اهمیت و ارزش حضور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال همچنین پاسداشت مجاهدت های سپهبد شهید سلیمانی، تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام راحل(ره) و همراهی با فرمایشات مقام معظم رهبری است.



بیشتر بخوانید:





وی افزود: ملت ایران در 22 بهمن سال 98 با حضوری پرشورتر، اقتدار بیشتری را از خود نشان خواهند داد و این حضور ملت بزرگ ایران که همیشه در صحنه هستند، می تواند تمام دسیسه های دشمنان را خنثی کند.



کرد در ادامه با بیان اینکه اقتدار ملی و امنیت کشور با حضور ملت ایران تضمین می شود، عنوان کرد: این نمایش اقتدار ملی و حضور ملت ایران بار دیگر نشان می دهد که همگان آماده برقراری امنیت، آسایش و آرامش جامعه و تمامیت ارضی کشور هستند.



رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضور یابند در ادامه در 2 اسفند نیز بار دیگر حضورشان تجلی می یابد و در دو ماه متوالی دشمنان نظام را مأیوس و ناامید می کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 295247
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار