خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/29 - 18:56
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
فتحی طی بیانیه ای:

اقدام مذبوحانه اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن سپاه راه به جایی نخواهد برد

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: بی شک اقدام مذبوحانه اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن مردمی ترین نهاد حاکمیتی راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت؛  محسن فتحی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران و عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی، با صدور بیانیه‌ای مواضع اخیر کشورهای اروپایی برای تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.



متن بیانیه به شرح زیر است:



اگر سپاه نبود کشور هم نبود. حضرت امام خمینی (ره)



تاسیس"سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" با هدف حفظ انقلاب ملت ایران در برابر توطئه های نظامی، فرهنگی و سیاسی دشمنان بوده است.



دلاورمردی سبزپوشان و مجاهدان نستوه  که در طول ۴۳ سال گذشته مظلومانه در برابر هجمه های انقلاب اسلامی، از ملت و کشور با هر رنگ و قومیتی و نظام جمهوری اسلامی ایران برخاسته از آرای ملت دفاع کرده است  بر عموم مردم شریف ایران اسلامی آشکار است. از منظر ملت شریف  ایران اسلامی و همه ملت‌های منطقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردمی، عدالت گرا و فرهنگی است که در یک ساحت نظامی به مقابله با ظلم، بی عدالتی، تبعیض و نژادپرستی برخاسته و ماموریت استقرار عدالت در همه ابعاد را از آغاز فعالیت برای خود تعریف کرده است. امروز آثار تدابیر و تلاش‌های راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در امنیت مردم جهان و حتی مردم اروپا و آمریکا باید جستجو کرد؛ زیرا اگر سپاه نبود، امروز گروه های تروریستی  ساخته و پرداخته آمریکا از جمله داعش فجایع انسانی را نه تنها در منطقه غرب آسیا بلکه در همه نقاط جهان از جمله آمریکا و اروپا توسعه داده و شرایط وحشت و ترس را بر جهان حاکم کرده بود.



همه ما شاهد هستیم که در طول 4 دهه گذشته پاسداران مجاهد انقلابی همواره به خوبی در برابر تهاجم نظامی و هجوم فرهنگی و توطئه های سیاسی علیه جمهوری اسلامی خوش درخشیدند



بی شک اقدام مذبوحانه اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن مردمی ترین نهاد حاکمیتی ره به جایی نخواهد برد و بیش ار بیش حقانیت حافظان و مرزداران تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پیش برد اهداف مقدس خود عقب نخواهند راند و مردم شریف ایران بیش از بیش به مظلومیت فرزندان خود پی خواهند برد .



پر واضح است که همه ما به قدم های استوار نیروهای مسلحی که در کنار مان باشند به طور اکید نیازمندیم. و اینجانب به عنوان سربازی هر چند کوچک ، پیرو ولایت و همراه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستم و صریح تر می گوییم ای  سبز پوشان جان برکف، خدا قوت.



محسن فتحی نماینده ملت شریف ایران در مجلس شورای اسلامی



 

  • کد خبر : 355681
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار