خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/01 - 11:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نادری:

اظهارت ژنرال مکنزی اقدام پیش دستانه در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی است

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: با توجه به ترس و سر درگمی درون آمریکا، اظهارات ژنرال مکنزی اقدامی پیش دستانه در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی است.

احمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به صحبت های اخیر فرمانده تروریست های سنتکام مبنی بر آمادگی لازم آن ها برای پاسخ دادن به حمله احتمالی ایران در سالگرد شهید سلیمانی، گفت: آمریکایی ها بعد از خطای راهبردی که در ترور شهید سلیمانی مرتکب شدند و اعلام ایران مبنی بر گرفتن انتقام سخت،  فکر کردند که انتقام سخت فقط مورد هدف قراردادن عین الاسد توسط جمهوری اسلامی ایران است، در حالی که آن حمله موشکی فقط پیش درآمد بود. آمریکایی ها بعد از ترور شهید سلیمانی در سردرگمی به سر می برند و منتظر یک ضربه از سوی ایران هستند.



وی افزود: همیشه اعلام کرده‌ایم که ایران زمان و مکان انتقام سخت و نوع ضربه را مشخص می‌کند؛ بر این اساس آمریکایی ها پس  از یکسال از ترور شهید سلیمانی منتظر اقدام وعده داده شده کشورمان هستند، اگر چه  تاکنون پاسخ سخت مدنظر را به آمریکایی‌ها نداده‌ایم.



نادری تصریح کرد :آمریکایی ها انتظار انتقام سخت دارند به همین جهت هر از گاهی صحبت های پیش دستانه ای دارند و می گویند در صورتی که ایران حمله کند به اقداماتش پاسخ خواهیم داد. سخنان فرمانده تروریست های سنتکام نشان می دهد که آمریکایی ها منتظر پاسخ انتقام ایران هستند البته انتقام شهید سلیمانی را به نحو مقتضی خواهیم گرفت.



عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: حرف های ژنرال مکنزی نوعی واکنش روانی در درون آمریکاست چرا که سنتکام در لیست گروه های تروریستی ایران قرار دارد. جهان باید بداند که جمهوری اسلامی ایران انتقام شهید سلیمانی را دیر یا زود از ایالات متحده گرفته خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 310443
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار