خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/02/22 - 13:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نوش آبادی مطرح کرد

استیصال فرماندهان نظامی صهیونیست در مقابله با فلسطینیان

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است موج جدیدی از انتفاضه بعد از اهانت صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی آغاز شد که به زودی این رژیم را از بین خواهد برد.

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حملات اخیر جبهه مقاومت به مواضع تل آویو گفت: محاسبه صهیونیست ها غلط از آب درآمد چرا که آنها تصور می کردند با تشدید محاصره غزه و فشارهای اخیر بتوانند تسلط کاملی بر منطقه پیدا کنند اما اینگونه نشد.



نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اهانت صهیونیست ها آن هم در روز جهانی قدس جرقه ای برای جریان مقاومت بود، عنوان کرد: محدودیت هایی که صهیونیست ها برای زیارت مسلمانان در بیت المقدس ایجاد کردند، خشم فلسطینیان در داخلی و خارج سرزمین های اشغالی را رقم زد که پاسخ این تحرکات مذبوحانه نیز بسیار کوبنده و جدی بود.



وی با بیان اینکه شلیک صدها موشک از سوی جبهه مقاومت به اسرائیل حاکی از انگیزه آنها برای آزادسازی قدس شریف است، اظهار داشت: این آمادگی، قدرت و ظرفیت در داخل فلسطین وجود دارد که با زیاده خواهی ها و جنایات رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل مقابله کنند.



نوش آبادی همچنین با اشاره به اینکه توان این چنینی از سوی جبهه مقاومت برای اسرائیلی ها قابل باور نبود، گفت: همه دنیا نیز به این امر اذعان داشت که این برای نخستین بار بود که تل آویو مورد هجمه گسترده قرار گرفت تا جایی که فرماندهان نظامی آنها را به هراس واداشت.



وی در ادامه با بیان اینکه مظلومیت فلسطینیان آتش زیر خاکستری بود که امروز شعله های آن دامن صهیونیست ها را گرفته است، عنوان کرد: صهیونیست ها تلاش بسیاری برای عادی سازی روابط میان کشورهای عربی با این رژیم کردند و در نهایت تنها چند کشور کوچک عربی این موضوع را از سر ترس و فشار پذیرفتند اما هیچ نتیجه ای برای آنها نداشت.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: خشم و نفرت ملت این کشورها از اسرائیل باعث شد عادی سازی روابط نتیجه نداده و دولت‌های آنها نیز در تحولات اخیر حمایتی از این رژیم نداشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 319080
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم