خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/07 - 16:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نقوی حسینی:

آمریکایی‌ها منتظر موج ضدآمریکایی در منطقه باشند / تیر آمریکا در تغییر جغرافیای منطقه به خطا رفته است

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: حرکت عظیم میلیونی مردم عراق نشان داد که همین روزها آمریکایی‌ها باید شاهد یک موج ضدآمریکایی در منطقه باشند.

سید حسین نقوی حسینی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به راهپیمایی عظیم ضدآمریکایی مردم عراق و خروج نیروهای آمریکایی از منطقه بخصوص عراق و افغانستان گفت: علی رغم تصور و محاسبه آمریکایی ها و شخص ترامپ مبنی بر اینکه اگر افرادی مثل شهید حاج قاسم سلیمانی را ترور کنند؛ حتما پایگاه آمریکایی ها استحکام بیشتری پیدا خواهد کرد و موقعیت آنها بهتر خواهد شد؛ اما دیدیم که اینطور نشد.



سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: حرکت عظیم میلیونی مردم عراق نشان داد که محاسبه آمریکاییها کاملا غلط بوده و همین روزها آمریکایی‌ها باید شاهد یک موج ضدآمریکایی در منطقه باشند.



بیشتر بخوانید:





 



حرکت های ضدآمریکایی در منطقه درحال شکل گیری است



نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس بااشاره به وحدت و انسجام میلیون‌ها نفر از مردم عراق و تجمع آنها از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف در بغداد، تاکید کرد: حرکت عظیم ضدآمریکایی نویدبخش آن است که حرکت های ضدآمریکایی در منطقه درحال شکل گیری است و به زودی آمریکایی‌ها با مخالفت مردم کشورهای منطقه مجبور می شوند منطقه را ترک کنند و نیاز به هزینه نظامی هم حتی نخواهد بود.



این نماینده مردم درمجلس دهم مطرح کرد: آمریکا تمامی تلاش خود را برای تغییر جغرافیای منطقه توسط داعش،جبهه النصره و سایر گروه های تروریستی انجام داد تا بتواند کشورهای منطقه همچون سوریه، عراق و لبنان را به نفع خود تجزیه کند.



عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به نقش محوری مرجعیت و علما در حرکت میلیونی مردم عراق، تصریح کرد: در این گردهمایی های بزرگ علما، روحانیون حضور داشته و بیانیه صادر کردند و نقش خیلی پررنگی داشت و نشان می‌دهد که روحانیت و مرجعیت نقش محوری در این حرکت ضدآمریکایی دارند و این می تواند آغاز راهی باشد که در منطقه خاورمیانه شروع شده و اتفاق می افتد و ما فکر می کنیم به زودی در کشورهای دیگر هم این موج ضد آمریکایی شکل بگیرد./ 



پایان پیام

  • کد خبر : 294790
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار