خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/29 - 13:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی:

نمایندگان مجلس یکشنبه با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند/ رهنمودهای کلیدی و فنی رهبر انقلاب نقشه راه مجلس است

سخنگوی هیات رئیسه مجلس، از دیدار نمایندگان با رهبر معظم انقلاب در یک‌شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: رهنمودهای رهبر انقلاب در نخستین دیدار نمایندگان نقشه راه مجلس و این دیدار برای نمایندگان بسیار مهم است.

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از دیدار نمایندگان مجلس دوازدهم با رهبر معظم انقلاب در یک شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: نمایندگان در هر دوره مجلس به دیدار رهبر انقلاب می روند و از رهنمودهای ایشان بهره می برند و نمایندگان این دوره هم بر ضرورت برگزاری هر چه سریع تر این دیدار تاکید داشتند و به طور مداوم این موضوع را به رئیس و هیات رئیسه مجلس یادآور می شدند و خوشبختانه توفیق شد که روز یکشنبه ( 31 تیرماه ) این دیدار انجام شود.

وی رهنمودهای کلی و خط مشی رهبری به نمایندگان را بسیار جامع، عمیق، کلیدی و فنی دانست و افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب در نخستین دیدار نمایندگان نقشه راه مجلس و دیدار روز یکشنبه برای نمایندگان بسیار مهم است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دوازدهم، ادامه داد: با توجه به اینکه نماینده 5 دوره مجلس هستم تسلط معظم له بر زوایای کار مجلس در دیدار سال های گذشته نمایندگان کم نظیر بوده و مجلس همیشه از تجربه های گران سنگ ایشان بهره برده و آنها را نقشه راه خود قرار داده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 380635
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار