خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/30 - 14:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
با حضور نایب رییس مجلس صورت گرفت

بررسی مصوبات سفر استانی وزیر بهداشت به اردبیل در حوزه بهداشت و درمان

جلسه بررسی مصوبات سفر وزیر بهداشت به استان اردبیل با حضور نیکزاد، نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس و مسئولان اجرایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ جلسه پیگیری مصوبات سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان اردبیل با حضور علی نیک زادثمرین نایب رییس مجلس، عباس جهانگیرزاده نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس و بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان اجرایی برگزار شد.



براساس این گزارش؛ در این نشست که معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون امور مجلس وزارت بهداشت و درمان نیر حضور داشتند، مصوبات سفر نایب رییس مجلس به حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز بررسی شد و مسئولان اجرایی دستگاه های مذکور گزارشی از روند اجرای مصوبات ارائه کردند.



در این جلسه مقرر شد؛ احداث بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد بعنوان پیشنهاد دانشگاه مطرح و وزارت متبوعه مساعدت های لازم را جهت تصویب و شروع پروژه داشته باشد و همچنین مقرر شد با عنایت نمایندگان محترم احداث بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان اصلاندوز در بودجه 1402 با مبلغ ممکن دیده شود و همزمان نسبت به اخذ مجوز کمیسیون ماده 23 اقدام شود.



همچنین مقرر گردید با حمایت نمایندگان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به اهمیت شهر توریستی سرعین، بیمارستان 32 تختخوابی سرعین برای سال 1402 در قانون بودجه اعتبار دیده شود و همزمان نسبت به اخذ مجوز کمیسیون ماده 23 اقدام گردد.



در نهایت مقرر گردید برای تحقق اهداف و مصوبات سفر از مبلغ 282 میلیارد تومان مصوبات سفر، مبلغ 130 میلیلرد تومان تا پایان سال 1401 از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین و به دانشگاه ابلاغ گردد./



پایان پیام

  • کد خبر : 357297
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار