خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/28 - 13:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
باراه اندازی سامانه نظارت مردمی کمیسیون کشاورزی انجام می شود

اقدام جدید مجلس در ایجاد نظارت مردمی برای کمیسیون‌های تخصصی

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه‌اندازی سامانه نظارت مردمی کمیسیون کشاورزی گفت: مجلس قصد دارد با راه‌اندازی این سامانه در هر کمیسیون تخصصی، یکپارچگی نمایندگان در امور مختلف را رقم بزند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشستی که صبح امروز(دوشنبه، 28 مهرماه) با حضور سیدجواد ساداتی رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با موضوع سامانه نظارت مردمی کمیسیون کشاورزی برگزار شد، به اهمیت این سامانه اشاره کرد و گفت: کار نویی در کمیسیون کشاورزی برای افزایش اطلاعات و کارآمدسازی بیشتر نمایندگان صورت گرفته که می تواند الگوی سایر کمیسیون های تخصصی مجلس باشد.



ساداتی‌نژاد: سامانه نظارتی کمیسیون کشاورزی تحلیل و اطلاعات مورد نیاز نمایندگان را در اختیار آنها قرار می‌دهد



سیدجواد ساداتی نژاد ، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس نیز در این جلسه ضمن تشریح سامانه نظارت مردمی که در این کمیسیون راه اندازی شده است، گفت: در این سامانه موارد مختلف اعم از دستورکار کمیسیون در حوزه کشاورزی به اطلاع اعضا می رسد.



نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: تحلیل روز در حوزه موارد مختلف در کمیسیون کشاورزی نیز به صورت روزانه در اختیار اعضای کمیسیون از طریق این سامانه قرار می گیرد همچنین قیمت اقلام و کالاها در این حوزه نیز از طریق سامانه نظارت مردمی در دسترس اعضا قرار می گیرد.



رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در کنار راه اندازی سامانه، یک پایگاه اطلاع رسانی ویژه کمیسیون کشاورزی نیز راه اندازی شده است. همچنین کتاب هایی تحت عنوان «فرادستور» و «کتاب کار» درباره پیام رهبر انقلاب به مجلس یازدهم و فرمایشات گذشته ایشان و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 306525
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار