خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/28 - 18:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
در نشست نمایندگان با جمعی از دانشجویان جریان امامیه پاکستان؛

محور وحدت کشورهای آزادی‌خواه دنیا موضوع غزه و فلسطین است

رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، در این دیدار بیان کرد: کشور پاکستان را جزء مهمی از محور مقاومت می‌دانیم و مردم پاکستان همواره در کنار ملت ایران در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند. امروز محور وحدت کشورهای آزادی‌خواه دنیا موضوع غزه و فلسطین است و ما باید در مقابل رژیم صهیونیستی بایستیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سید مجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه، 28 آذرماه) به همراه تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی میزبان جمعی از دانشجویان جریان امامیه پاکستان در مجلس شورای اسلامی بود.



ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد همسویی جریان امامیه با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بوده‌ایم.



وی با برشمردن راه‌های مبارزه با استکبار دفاع از حق زنان و کودکان مظلوم فلسطین را به اعضای این جریان یادآوری کرد.



زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، در این دیدار بیان کرد: کشور پاکستان را جزء مهمی از محور مقاومت می‌دانیم و مردم پاکستان همواره در کنار ملت ایران در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند. امروز محور وحدت کشورهای آزادی‌خواه دنیا موضوع غزه و فلسطین است و ما باید در مقابل رژیم صهیونیستی بایستیم.



احمدحسین فلاحی رئیس فراکسیون جبهه مقاومت نیز در ادامه با اشاره به اشتراکات فرهنگی و مذهبی ایران و پاکستان گفت: دولت‌ها و ملت‌های این دو کشور همیشه در کنار یکدیگر بوده‌اند و ما هر ساله میزبان جمعیت کثیری از عزیزان پاکستانی در ایران هستیم.



محمدتقی نقدعلی عضو فراکسیون جبهه مقاومت بیان داشت: وحدت ایمانی اعضای جریان امامیه باعث شده با وجود تفاوت زبان، جغرافیا، محل سکونت و تفاوت فرهنگ‌ها به ایران سفر کرده و حول محور حمایت از جبهه حق در این جلسه شرکت کنند.



وی افزود: بایستی بیشتر قدر این اتحادی که ایجاد شده است را بدانیم.



روح‌الله متفکرآزاد رئیس فراکسیون دانشجویان مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران پایانی تحرکات جریان امامیه پاکستان را تحسین کرد و این نهضت را موفق دانست و ابراز امیدواری کرد آرمان‌های این جریان ادامه‌دار باشد.



در پایان این دیدار اعضای دانشجویان جریان امامیه پاکستان که حدود 22 نفر بودند، حمایت خود را از مردم بی‌پناه فلسطین در راه مبارزه با دشمن صهیونیستی اعلام کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 373326
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار