خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/22 - 19:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عزیزی با اشاره به اظهارات ضدایرانی پمپئو:

دروغ پردازی واشنگتن علیه تهران برای انحراف افکار عمومی دنیا است

رئیس کمیته امنیتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اظهارات مایک پمپئو در راستای نقض کنوانسیون منع تسلیحات شیمیایی از سوی کشورمان صرفا دروغ پردازی است.

ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارت ضدایرانی وزیر خارجه ایالات متحده مبنی بر اینکه ایران ناقض کنوانسیون منع تسلیحات شیمیایی است، گفت: مطالبی که این روزها از سوی سیاستمداران کاخ سفید علیه ایران اسلامی مطرح می شود، اساسا کذب محض هستند.



نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کسانی که به هیچ یک از مبانی حقوق بشر و قوانین بین المللی پایبند نیستند، نمی توانند کشورمان را متهم به نقض کنوانسیون منع تسلیحات شیمیایی کنند.



وی با اشاره به اینکه مقامات آمریکایی تلاش می کنند با فرافکنی سیاسی، افکار داخلی ایالات متحده را منحرف کنند، ادامه داد: در واقع اظهارات مایک پمپئو صرفا دروغ پردازی است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: این مهم در حالیست که در طول هشت سال جنگ تحمیلی، رزمندگان کشورمان بارها با تسلیحات شیمیایی که کشورهای غربی در اختیار رژیم بعث گذاشته بودند، مورد حمله قرار گرفتند.



رئیس کمیته امنیتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد زمانی که ایران می توانست پاسخ جنایت های رژیم بعث را بدهد، امام راحل تاکید داشتند نباید مردم بی گناه مورد هدف قرار بگیرند؛ در حالی که مردم بی گناه کشورمان مورد هدف سلاح های تولید شده غرب در اختیار صدام قرار گرفتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 311938
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار