خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/01 - 14:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عباس زاده مشکینی:

اظهارات ضدایرانی پمپئو بیانگر شکست آمریکا از جریان مقاومت است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: واکنش وزیر خارجه آمریکا به حملات راکتی به منطقه سبز بغداد بیانگر شکست های پی در پی این کشور از جریان مقاومت است.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص واکنش وزیر خارجه آمریکا به حملات راکتی به منطقه سبز بغداد و اتهام‌زنی به ایران، گفت: پمپئو شبه نظامیان را عامل این حمله راکتی می داند در حالی که گروه های مقاومت از بدنه مردمی عراق تشکیل شده اند.



نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع آمریکایی ها با طرح چنین موضوعاتی در تلاش هستند شکست های پی در پی خود از جریان مقاومت را جبران کنند و گروه های مقاومت را در برابر ملت عراق قرار دهند.



وی با اشاره به اینکه پروژه های آمریکایی چند وجهی است و تلاش می کنند با پیوست رسانه ای به جریان مقاوت در عراق آسیب بزنند، ادامه داد: مرور زمان اثبات خواهد کرد که شلیک ها برای چه هدفی انجام شده و آمریکایی ها روسیاه می شوند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: وزیر خارجه آمریکا عنوان کرده این اقدام از سوی شبه نظامیان حمایت شده از سوی ایران رخ داده و تلاش می کند مردم دو کشور را در مقابل همدیگر قرار دهند.



عباس زاده مشکینی با یادآوری اینکه منظور از شبه نظامیان، ملت مسلمان عراق هستند، تصریح کرد: این مهم در حالیست که ایرانیان نه تنها به منافع ملت مسلمان عراق حمله نمی کنند، بلکه خودشان را ملزم می دانند از منافع عراقی ها حمایت کنند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رابطه ایران و عراق به اندازه ای عمیق و اعتقادی است که هیچ موضوعی نمی تواند سبب جدایی دو ملت شود زیرا ما ملت امام حسین (ع) هستیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 310476
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار