خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/17 - 12:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
حسین پور:

گلایه از عدم اجرای تبصره 18 بودجه سال 1402 توسط دولت/اینکه هیچ اتفاقی در موضوع اشتغال زایی در شهرستان ها رخ ندهد پذیرفتنی نیست

نماینده مردم «اسفراین،بام و صفی آباد» در مجلس شورای اسلامی گفت: گلایه های زیادی از عدم اجرای تبصره 18 لایحه بودجه سال 1402 از دولت داریم و کارگروه های استانی این موضوع هنوز که هنوز است، تشکیل نشده است.

امان الله حسین پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در ارزیابی خود پیرو اجرای تبصره 18 لایحه بودجه سال 1402 که به موضوع ارائه تسهیلات به اشتغال و رونق تولید می پردازد،گفت: دولت در زمینه اجرای تبصره 18 لایحه بودجه سال 1402 هیچ عملکردی نداشته است.



نماینده مردم «اسفراین،بام و صفی آباد» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گلایه های زیادی از عدم اجرای تبصره 18 لایحه بودجه سال 1402 از دولت داریم و کارگروه های استانی این موضوع هنوز که هنوز است،تشکیل نشده است.



این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده یکی از اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402 بودم و در جریان بررسی این بودجه، منابع لازم برای تبصره‌های 18 و 16 بودجه دیده شد و این تبصره‌ها انضباط بیشتری پیدا کرد.



حسین‌پور تاکید کرد: متاسفانه دولت در اجرای تبصره های مورد ذکر تاکنون دستورالعمل‌های لازم را تدوین نکرده و اجرای این موضوع محقق نشده است.اینکه مجلس موضوعی را به تصویب برساند و اما دولت آن را اجرایی نکرده و ما هم به عنوان نمایندگان مجلس به حوزه های انتخابیه خود رفته و در این رابطه مواردی مطرح و اماهیچ اتفاقی در موضوع اشتغال زایی در شهرستان ها رخ ندهد، پذیرفتنی نیست./



پایان پیام

  • کد خبر : 375819
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار