خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/23 - 16:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
محسنی ثانی:

گسترش دیپلماسی، نتایج مستقیمی بر ارتقای معیشت مردم دارد

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس معتقد است افزایش تعامل با دنیا و کاهش تحریم‌ها با گسترش روابط دیپلماسی، نتایج بر ارتقای معیشت مردم، افزایش تولید، صادرات و ارزآوری برای کشور خواهد داشت.

محمدرضا محسنی ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به موضوعات اقتصادی که باید در اولویت کاری مجلس دوازدهم باشد، گفت: اولویت‌های اقتصادی کشور باید در راستای ارتقای معیشت مردم باشد اما متاسفانه عدم اجرای درست سیاست‌های کلان منجر به ایجاد مشکلات اقتصادی عدیده برای مردم است.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطع برق هر روزه چاه‌های کشاورزی در تابستان یکی از مصادیق عدم اجرای درست سیاست‌ها است، افزود: این اقدام دولت نه تنها معیشت و اقتصاد کشاورزان را با مشکل مواجه کرده، بلکه امنیت غذایی کشور را نیز به مخاطره انداخته است.

وی ادامه داد: همین برنامه‌ریزی غلط منجر به بیکاری بسیاری از کشاورزان، افزایش مهاجرت به شهرها و حاشیه‌نشینی آن‌ها شده است، بنابراین دولت‌ها باید بدانند تصمیمات آن‌ها چه نتایجی به همراه خواهد داشت.

محسنی ثانی معتقد است افزایش تعامل با دنیا و کاهش تحریم‌ها با گسترش روابط دیپلماسی، نتایج بر ارتقای معیشت مردم، افزایش تولید، صادرات و ارزآوری برای کشور خواهد داشت./

پایان پیام   

   

 

  • کد خبر : 379504
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار