خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/25 - 11:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
رضایی کوچی:

گرانی بلیط هواپیما حقوق بگیران را از سفر هوایی محروم می‌کند/ حمل و نقل هوایی برای قشر خاص نیست

رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه حمل و نقل هوایی نباید محدود به قشر خاصی از جامعه شود، عنوان کرد: از ایرلاین‌ها درخواست داریم با مردم همراهی کرده و با گرانی بلیط ها مانع استفاده عموم جامعه از هواپیما نشوند.

محمدرضا رضائی کوچی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با افزایش قیمت بلیط هواپیما در برخی از ایرلاین‌ها گفت: توافقی  با حضور وزیر راه و شهرسازی و شرکت های هواپیمایی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی انجام  شده تا قیمت بلیط‌ها به گونه‌ای تنظیم شود که نه ایرلاین‌ها دچار ضرر شوند و نه به صنعت گردشگری کشور که از حمل و نقل هوایی استفاده می‌کنند، آسیب وارد شود و مردم نیز توان پرداخت آن را داشته باشند.



رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حقوق بخشی از جامعه در طول سال ثابت بوده و درآمد آنها تکافوی هزینه ها و گرانی ها چند باره در جامعه را نمی‌دهد لذا باید در تعیین قیمت‌ها به نحوی عمل کنیم که تمام اقشار از حمل و نقل هوایی امکان استفاده را داشته باشند.



نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1403 با تاکید بر اینکه حمل و نقل هوایی نباید محدود به قشر خاصی از جامعه شود، عنوان کرد: از ایرلاین‌ها درخواست داریم با مردم همراهی کرده و با گرانی بلیط ها مانع استفاده عموم جامعه از هواپیما نشوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 374665
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار