خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/09 - 15:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سنگدوینی مطرح کرد؛

پیشگیری از قاچاق سوخت با افتتاح نیروگاه هزار مگاواتی آذرخش در استان گرگان

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: نیروگاه هزار مگاواتی آذرخش در استان گرگان به عنوان دومین نیروگاه کشور به خطوط لوله نفتی متصل شد که از مزیت‌های مهم این پروژه جلوگیری و پیشگیری از قاچاق سوخت، کاهش تردد جاده‌ای تانکرهای حامل مواد سوختی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رمضانعلی سنگدوینی از  بیمارستان طالقانی گرگان از روند بهسازی اورژانس بیمارستان طالقانی گرگان بازدید کرد.

بنابراین گزارش با تکمیل اورژانس بیمارستان طالقانی ۱۰ تخت بیمارستانی و بیش از ۳۰۰ متر به فضای این بیمارستان اضافه میشود.

همچنین پروژه اتصال نیروگاه آذرخش علی‌آباد به شبکه سراسری خطوط انتقال فرآورده‌های نفتی و پروژه اتصال نیروگاه آذرخش علی‌آباد به شبکه سراسری خطوط انتقال فرآورده‌های نفتی با اعتبار هزار میلیارد ریال باحضور نماینده گرگان و آق‌قلا افتتاح شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در جریان این مراسم گفت: نیروگاه هزار مگاواتی آذرخش به عنوان دومین نیروگاه کشور به خطوط لوله نفتی متصل شد.

وی افزود: از مزیت‌های مهم این پروژه جلوگیری و پیشگیری از قاچاق سوخت، کاهش تردد جاده‌ای تانکرهای حامل مواد سوختی در نتیجه کاهش ریسک خطرات جاده‌ای و پیشگیری از آلودگی محیط‌زیست ناشی از فعالیت این کامیون‌ها، کاهش هزینه‌های صنعت نفت برای انتقال سوخت به نیروگاه به یک‌چهارم در مقایسه با انتقال جاده‌ای و مهم‌تر از همه ایجاد مطمئن‌ترین راه ممکن برای انتقال مواد نفتی یعنی شبکه خطوط لوله است.

این گزارش می‌افزاید؛ آیین بهره‌برداری از قطعه اول کنارگذر گرگان برگزار شد با حضور نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی برگزار و در ادامه قطعه اول کنارگذر گرگان (کمربندی سرخنکلاته) به طول ۱۵.۵ کیلومتر با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

همچنین در هفته جاری افتتاح مجتمع فرهنگی و ورزشی و توانبخشی ایثارگران گلستان آیین افتتاح مجتمع فرهنگی و ورزشی و توانبخشی ایثارگران گلستان با حضور رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس برگزار شد./

پایان پیام  

 

  • کد خبر : 380051
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار