خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/08 - 10:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
ایری:

کمیسیون عمران مجلس ابعاد آتش‌سوزی بیمارستان گاندی را بررسی می‌کند

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بررسی ابعاد حادثه بیمارستان گاندی در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: نباید اجازه دهیم حتی یک ساختمان نا ایمن در تهران و سایر کلانشهرها وجود داشته باشد.

عبدالجلال ایری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حادثه آتش سوزی بیمارستان گاندی گفت: بارها و بارها بنده و سایر همکارانم در مجلس و به ویژه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به ضرورت ایمن سازی ساختمان‌های بلند مرتبه و پرتردد در سطح کلانشهرها اشاره و تاکید کردیم؛ با وجود تلاش‌های بسیار زیادی که برای ایمن‌سازی ساختمان صورت می‌گیرد اما در عمل بازهم شاهد حوادث ناگوار هستیم.



نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس ادامه داد: آتش سوزی در ساختمان پلاسکو، کلینیک سینا اطهر، ساختمان 153خیابان بهار و این بار هم بیمارستان گاندی؛ همگی ریشه‌های مشترکی دارند که باید مورد بررسی قرار گیرد. در تهران ساختمان‌های نا ایمن و پر خطر بسیار زیادی وجود دارند که باید با برخورد قاطعانه مالکان را واردار به حرکت در مسیر ایمن‌سازی کنیم و در صورتی کوتاهی در این مهم پلمپ شوند. از طرفی حتما باید در خصوص وضعیت ساختمان‌های نا ایمن به مردم اطلاع رسانی شود تا در صورت امکان از تردد در آن ها خودداری کنند.



سخنگوی کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: ما در برنامه هفتم به موضوع ایمن‌سازی ساختمان های پر خطر اشاره کرده و برای دستگاههای مربوطه تکلیف تعیین کردیم. همچنین برای بررسی ابعاد حادثه بیمارستان گاندی جلسه ای در کمیسیون تشکیل داده و موضوعات را با حضور مسئولان پیگیری می‌کنیم. نباید اجازه دهیم حتی یک ساختمان نا ایمن هم در تهران و سایر کلانشهرها وجود داشته باشد. /



پایان پیام

  • کد خبر : 375397
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار