خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/16 - 14:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
مبلغی:

چالش بزرگ تامین زمین برای ساخت مسکن در کوهدشت/ انتقاد از کم کاری برخی از مسئولان

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس گفت: به دلیل عدم تامین زمین برای اجرای پروژه های مسکن‌سازی در اثر کوتاهی برخی از مسئولان، اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوهدشت با موافقت همراه نبوده است.

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن گفت: یکی از چالش‌ها پیش روی مسکن تامین زمین مورد نیاز برای ساخت واحدها است که متاسفانه در حوزه انتخابیه بنده در مناطق کوهدشت و رومشکان اجرای این طرح به دلیل عدم تامین زمین به سرانجام مطلوبی نرسیده است و بارها و بارها از مسیرهای مختلف موضوع را پیگیری کرده ایم.



نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در کوهدشت اراضی مناسبی تحت مالکیت منابع طبیعی برای اختصاص به طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد از این رو بعد از اتمام محدوده شهر، اراضی کشاورزی وجود داشته که باید بخشی از آنها جهت ساخت مسکن تغییر کاربری پیدا کند. طبق قانون جهش تولید برای ترغیب مالکان به تغییر کاربری ، درصدهایی پیش بینی شده که با تلاش ها و پیگیری ها صورت گرفته ما درصد قابل توجهی برای مالکان در نظر گرفتیم که متاسفانه به دلیل کوتاهی برخی از مسئولان به نتیجه مناسب نرسید.



عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از عملکرد برخی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن افزود: هم اکنون متقاضی دریافت مسکن در حوزه انتخابیه بنده وجود دارد اما متاسفانه پیشرفت کار به نحوی نبوده است که این افراد را خانه دار کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 375787
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار