خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/11 - 16:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور:

مشکل عدم عرضه مناسب سیلندر گاز سریعا حل و فصل شود

مرادی در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور نسبت به عواقب عدم عرضه مناسب سیلندر گاز با توجه به شرایط حساس کشور به بهانه ساماندهی نحوه توزیع گاز مایع (LPG) هشدار داد و رفع هرچه سریع‌تر این مشکل را تقاضا کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت،  احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس و نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور موضوع عدم عرضه سیلندر گاز مردم استان هرمزگان، به‌ویژه شهر بندرعباس که برای مردم مشکلات عدیده‌ای ایجاد کرده مطرح کرد.



در متن نامه رئیس کمیسیون انرژی مجلس به رئیس جمهور آمده است:



حجت الاسلام والمسلیمن جناب آقای دکتر رئیسی



رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران



با سلام و احترام



به استحضار میرساند علیرغم اینکه استان هرمزگان دارای منابع سرشار از گاز بوده و بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی خاورمیانه نیز در غرب بندرعباس واقع شده است، لیکن بخش اعظم استان از نعمت لوله‌کشی گاز بی‌بهره بوده و اکثر خانوارها سال‌هاست که گاز مورد نیاز خود را از طرق سیلندر تامین می‌نمایند.



در هفته اخیر موضوع عدم عرضه سیلندر گاز مردم استان هرمزگان و مخصوصاً شهر بندرعباس را با مشکلات عدیده‌ای روبرو ساخته تا حدی که متاسفانه در جایگاههای عرضه این سیلندرها صف‌های طویلی از مردم کلافه و عصبانی تشکیل گردیده و با توجه به شرایط حساس کشور اینجانب نسبت به عواقب عدم عرضه مناسب سیلندر گاز به بهانه ساماندهی نحوه توزیع گاز مایع (LPG) هشدار داده و تقاضا دارم دستور فرمائید هرچه سریعتر این معضل را مرتفع نمایند.



شایان ذکر است مصوبات متعدد مجلس در قوانین بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، همچنین برنامه هفتم توسعه همواره در راستای حل مسئله گاز مایع LPG بوده ولی مجموعه دولت از طریق آزادسازی قیمت باعث ایجاد نارضایتی در مردم شده است.



لذا با عنایت به اهمیت موضوع مجدداً تاکید می‌گردد برای حفظ آرامش مردم و جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان و معاندان این مهم را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و حل و فصل گردد./



پایان پیام

  • کد خبر : 372334
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار