خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/07/30 - 12:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
بختیار خواستار شد:

مشارکت بنگاه های کوچک و بزرگ اقتصادی در فرایند تولید

عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی، از بنگاه های اقتصادی با حجم پایین سرمایه گذاری خواست با شرکت ها و بنگاه های بزرگ تر مشارکت کرده و محصولی با برند مشخص و مطرح در بازار عرضه کنند.

علی بختیار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر اهمیت برندسازی در کشور، تصریح کرد: دلیل اینکه ما نتوانسته ایم با یک برند مشخص محصولاتمان را در بازارهای منطقه ای و جهانی عرضه کنیم، این است که بنگاه های اقتصادی کوچکی ایجاد کرده ایم که تحت یک هلدینگ مشخص فعالیت نکرده اند.



لزوم ایجاد یک هلدینگ واحد



نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، افزود: این در حالی است که اگر هلدینگ مشخص باشد، برند طراحی شده از سوی آن، می تواند کالا را با نام مشخص به بازار عرضه کند؛ ولو اینکه کارخانجات تولید آن محصول در اقصا نقاط کشور پراکنده باشند.



عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه فعالیت در قالب یک هلدینگ واحد می تواند به برندسازی کمک کند، تصریح کرد: برای پیشرفت در حوزه برندسازی لازم است محصولات لبنی، کشاورزی، و حتی تولیدات در حوزه امور دانش بنیان را در یک قالب مشخص عرضه کنیم.



فعالیت در قالب یک هلدینگ واحد می تواند به برندسازی کمک کند



مشارکت بنگاه های کوچک و بزرگ در فرایند تولید



بختیار از از بنگاه های اقتصادی با حجم پایین سرمایه گذاری خواست با شرکت ها و بنگاه های بزرگ تر مشارکت کرده و محصولی با برند مشخص و مطرح در بازار عرضه کنند./



بیشتر بخوانید:



گام موثری در زمینه برندسازی برنداشته ایم/ لزوم ایجاد زنجیره ای از فرایند تولید و صادرات



شناسایی ظرفیت های داخلی و ترسیم نقشه راه؛ گام های اولیه برای ساختن برند ایرانی



حل مشکل برندسازی با اعتماد به کالای ایرانی



دستیابی به بازارهای جهانی به شرط برخورداری از اقتصاد پویا



رانت و منافع اقتصادی؛ موانع سر راه برندسازی



پایان پیام



 

  • کد خبر : 264859
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار